Voetbaltopic #3

ik kreeg 4 jaar geleden in zuid korea overal gratis eten omdat ik nederlands was en guus hiddink dat toevallig ook was dus hoop ZK om dit mogelijk bij een volgend bezoek ook te hebben

3 likes

Hahaha wat topppp :rofl:
Ja gun het ZK ook man, top toch als zulke landen ver komen

1 like

Marc Overmars

Fuck Portugal
Al mn vrienden haten Portugal

Maar ze zijn al door en Brazilië ook, dus deze polls zouden maar 1 optie moeten hebben.

Meest wss lijkt me Zwitserland door met Brazilië en Ghana door met Portugal. Ik reken Servië en Uruguay ook nog niet uitgeschakeld maar verwacht dat ZK en Cameroon kansloos zijn.

3 likes

Frank de Boer :joy:
Toen ie als trainer Ajax na jaren weer kampioen maakte heb ik zn naam op een shirtje laten drukken :sunglasses:

4 likes

Oohh ik was niet zo goed op de hoogte vd standen haha
Nou dan gaan we voor Ghana duimen

Cocu

Daarna nog heel veel meer, maar hij was de eerste haha

2 likes

Hahha mijne ook :joy: had een poster van hem een tijdje boven mijn bed hangen.
Mijn moeder was laatst oude spullen aan het opruimen kwam ze een poppetje van Frank tegen. Je kon toen van die kleine poppetjes van voetballers sparen. Wilde ze bijna Frank weg gooien, ik ben hem gelijk gaan ophalen :sweat_smile::joy:

Edit: en Dani was een paar jaar later ook mijn voetbal crush :grin:

3 likes

Poule G: (naast al gekwalificeerde Portugal)

Wie hoop je dat doorgaat

• Zuid Korea
  • Uruguay
  • Ghana

0 stemmers

En wie dénk je:

• Zuid Korea
  • Uruguay
  • Ghana

0 stemmers

En poule H: (naast al gekwalificeerde Brazilië)
Wie hoop je?

• Kameroen
  • Servië
  • Zwitserland

0 stemmers

Wie dénk je?

• Kameroen
  • Servië
  • Zwitserland

0 stemmers

Haha je had ook toen ik in groep 7 zat ofzo van die tshirts met karikatuurs van spelers
Alleen dat was er alleen van de populairste spelers, oa overmars, kluivert en ronald de boer. Toen had ik dat shirtje maar van Ronald gekocht, omdat er geen 1 van frank was :sweat_smile:

1 like

Wesley Sneijder

1 like

Jaa ik had toen Kluivert inderdaad!

Ik ging in die periode ook altijd naar de trainingen met mijn plakboek. Ik had eerst een foto met Reiziger en toen kon ik met mijn held Frank op de foto was mijn fototoestel kapot :sob: Hij draaide niet door naar de volgende foto :older_woman:t5: Wel nog steeds blij met alle handtekeningen van het team uit het CL jaar :grin:

3 likes

Hahaha respect voor het uittypen. Maar mwa ik voel hem dan alsnog niet, denk dat het alsnog minder spectaculair wordt dan vandaag

Edit ik ga Ghana en Kameroen de moeder supporten sowieso

2 likes

Ibrahim Afellay, maar echt posters en al :woozy_face:

4 likes

Omg fototoestel kapot op zo’n cruciaal moment :sob::sob::sob::sob:

2 likes

Robin van Persie😬

1 like

Ja jeugdtrauma :sob:

Nee man

Plus we krijgen Servië - Zwitserland aka BALKANVIIIIIIIBES, altijd gezeik.

Sowieso weer Xhaka en Shaqiri die dubbele adelaar doen als ze scoren, plus nog wat andere balkanners in het Zwitserse team.

Balkan drama stelt nooit teleur, bij Canada - Kroatië had je dit

En vorig jaar bij het EK toen een Oostenrijker (Serviër van afkomst) een noord-Macedoniër (Albanees van afkomst) uitschold en z’n eigen teamgenoot ‘m letterlijk z’n bek moest laten houden

Dus ik kijk enorm uit naar morgen.

8 likes

Oh mijn god, mijne ook. Niemand deelt dit ooit hahahaha

Van oud naar jong

Edgar Davids

Mateja Kezman
image

‘Ibi’

2 likes