Voetbaltopic #3

Wat een heerlijke wedstrijd weer! Zo spannend!

Nog 1 Zwitserse goal en 1 Kameroen goal en dan komt Portugal - Brazilië uit.

• zal niet gebeuren maar toch

Wat een ego’s weer :unamused:

5 likes

Hahahahha dit is precies wat ik verwachtte van Servië.

Het Uruguay van Europa, echt waar. (Qua voetbal dan, qua samenleving meer het Rusland van de Balkan)

3 likes

Ik moet zeggen dat deze landen me sowieso niet zo boeien

Zeker

Vre se lijk, wat een guys. Oprotten

4 likes

Die scheids blijft maar fluiten, alsof dat iets zal doen bij die heethoofden haha.

Lekker doelpunt bij Kameroen
Naar huis maar toch met de winst op Brazilië

6 likes

Dat je zo je laatste minuten op een wk besteedt ipv strijden tot het laatste moment. Typisch

1 like

Sommige breinen stoppen met werken

Shirt uit tweede gele kaart hahahahaha

Love die man

Één doelpuntje meer en mn Brazilië - Portugal droom was uitgekomen.

Echt top hahaha

Ja Portugal tegen Brazilië was echt een mooie pot geweest

1 like

Ja plus nu zit Brazilië aan ‘onze’ kant

Als we VS winnen dan wss Argentinië en als we dat overleven komen we Brazilië tegen dus rip ons.

2 likes

Flashback naar wk 2010, toen hebben ‘we’ het wel gegaan haha dus heeeel misschien

1 like

Pfff net de poules ingevuld en ik vond het écht heel moeilijk. Er was gewoon geen enkel land met de volle 9 punten. Er zijn zóveel onverwachtse wendingen. Ik heb er ook was verrassingen tussen gedaan (aka mijn gun-factor speelde op). Engeland - Senegal wordt spannend - Senegal gaat echt op karakter spelen - maar helaas gaat Senegal verliezen met 3-2. Japan gaat (met een dosis geluk) met 2-1 van Kroatië winnen. Bij Portugal krijgen ze Ronaldo te weinig gevonden en worden ze uitgeschakeld door Zwitserland met 2-1

3 likes

Sorry nog ff over gister.

Dit is echt big brain trollen

Xhaka (Kosovo afkomst) draagt het shirt van z’n teamgenoot Jashari omgekeerd tijdens het vieren, zodat de naam groot op alle foto’s staat. Adem Jashari is de nationale held van Kosovo en die richtte de Kosovo Liberation Amry op en is dus het symbool voor onafhankelijk Kosovo.
Hij wijst ook naar de naam, maar omdat ie ‘gewoon’ een shirt van een teamgenoot aanheeft kunnen ze hem niks maken. Maar mensen zijn wel super getriggered.

Love it.

Overigens: waaaaarom kreeg de Servische keeper geen rode kaart voor dit:

Bij de nek grijpen is echt een straight red.

2 likes

Door dit grauwe weer extra zin in deze voetbalmiddag/avond.

ik vind het nog steeds jammer dat het niet in de zomer is :sunny:

1 like

Polltje, je kunt de combi met de gelijkspel-opties maken

• NL wint dik
  • NL wint matig
  • USA wint matig
  • USA wint dik
  • Gelijkspel en verlenging
  • Gelijkspel, verlenging en penalties :sob:

0 stemmers

1 like

Hoe lang zou die geschminkte man bezig zijn geweest om al die dunne lijntjes op z’n gezicht te zetten

3 likes