Voetbaltopic #3

Waarom schieten ze steeds op de grond en niet in een hoek??!?! Come on Japan

1 like

Ugh

Doeeeeei Japan

1 like

Echt hele slechte penalty’s idd…

3 likes

Nou Zuid Korea lets go

1 like

Al hele leven zijn Westerse commentators alles behalve positief over landen uit de balkan, klaar mee doei

alle drie de gestopten in dezelfde hoek ook of niet? :skull:

Alsof ze vergeten waren dit een keertje te oefenen

3 likes

Wiens hele leven?
Kroatiƫ was vorige keer gewoon finalist? En iedereen behalve Frankrijk was voor hun?

6 likes

vind je? volgens mij verschilt dit wel per land en is het geen balkan generalisatie

1 like

Ahh wel echt jammer van Japan maar duidelijk een leerpunt voor volgende keer. Wat waren die penalty’s slecht zeg. Zat echt geen pit achter

2 likes

Zo jammer van Japan :sob:

1 like

Ja sinds ze finalist zijn, maar zelfs tijdens het hele wk toen, werd er altijd lacherig over gedaan totdat ze in de finale belanden.

Ik heb niet het idee dat er negatief gesproken wordt over Kroatiƫ, maar ik denk dat de meeste mensen het Japan gewoon heel erg gunden

7 likes

Ik heb helemaal niet het idee dat er lacherig over wordt gedaan? Juist dat ze regelmatig als gevaarlijke outsiders worden gezien. En zeker met Kroatiƫ wordt echt wel rekening gehouden als voormalig finalist.

4 likes

Het enige balkan land waar bij voetbal negatief wordt gedaan is Serviƫ en dat is echt puur gedrag.

4 likes

Serviƫ is ook gewoon een Kutland.

Sorry maar FACTS

2 likes

hyped voor de dag dat kosovo zich kwalificeert en tegen Serviƫ moet spelen op EK/WK

1 like

En als je dat dan al zo doet, schiet dan iig snoeihard in, maar niet zo halfbakken

Hm ik vatte dat 4 jaar geleden niet op als lacherig, meer als verbazing dat Kroatiƫ zo ver kwam, omdat het niet een van de standaard landen is die zo ver komt (Braziliƫ, Argentiniƫ, Frankrijk, dat soort landen). Ze waren wel een underdog. Dat was nu eerder Japan en dat zorgt voor sympathie bij mensen

1 like