Voetbaltopic #3

Speelt Spanje vaker in blauw? Ik denk nu steeds dat het Argentinië is

Ik haat voetbal (dus idk waarom ik dit topic open) maar als er penalties komen ga ik wel kijken!! Enige leuke van voetbal vind ik de penalties, dat is tenminste spannend.

1 like

Marokko is wel echt helemaal op, terwijl die Spanjaarden nog veel energie lijken te hebben

Edit: niet als reactie op jou bedoeld

Haha ik kon ook pas laat kijken en zat me al helemaal te verheugen op nieuwe punten in m’n poule. Maar neee Spanje faalt. Nou dan wordt het toch Brazilië die kampioen wordt ofzo

1 like

Zeker met die strengere zuivere speeltijd kunnen we wat mij betreft beter meteen door

1 like

Ik hoop iedere wedstrijd (behalve bij Nederland) op penalty’s :pray: love die spanning

2 likes

je precies

verlengingen zijn altijd saai

3 likes

Hoop dat ze gewoon een doelpuntje maken in de verlenging, ze maken nog kans!

2 likes

van basten echt een naar mannetje bah

3 likes

Haha nou kan me niet herinneren dat ik zulke niet spannende penalty’s heb gezien als gisteren :joy:

7 likes

Echt bizar, twee uur voetballen en dan nog geen enkel doelpunt. Hoe dan

1 like

Laten we er gewoon maar mee kappen, wat een ellende.
Op naar de penalty’s.

1 like

Ook lang niet zo’n ‘lange’ verlenging gezien, dit voelt alsof het alsof het eindeloos duurt.

Wel spannend hoor, damn. Oke penals, ben benieuwd hoop Marokko

Wat errug deze paal omg

Ik heb het gevoel dat deze penaltyreeks een stuk spannender wordt dan die van gisteren (is ook niet moeilijk trouwens :sweat_smile:)

2 likes

Zelfs als je neutraal bent vind ik penalty’s zo zenuwslopend omg, gewoon de tweede dag op rij al.

8 likes

Wat een spanning dit! Kom op Marokko!

1 like

Ja ik zit mezelf ook helemaal op te vreten haha wil me niet voorstellen hoe dit zou zijn als Nederland penaltys zou moeten

2 likes

Ja dan loop ik weg hoor :joy: