Voetbaltopic #3

Wat dramatisch zeg, Spanje niet één penalty raak!

3 likes

Haha zal wel los gaan in de steden zo

Ik hoor hier al vuurwerk afgaan

2 likes

Haha echt een nationaal trauma

In elk geval een teamprestatie van Spanje dit. :+1:

8 likes

Die Spaanse coach had het twee penalty’s terug al opgegeven en was maar vast in de dugout gaan zitten :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

echt daar gaat mn poule gvrrrrdmm

Wat heerlijk dit :partying_face::partying_face::partying_face: hahaha die spanjaarden helemaal niks raak :joy: Adios amigos!

1 like

Nou ja als je met de “oh penalty daar hebben we trauma aan”-mentaliteit de reeks ingaat is het ook bijna wel een self fulfilling prophecy

1 like

Wat een held die keeper

Nou nu vanavond Ronaldo en co eruit plz

8 likes

Hier ook :joy:

Nou nu Portugal eruit aub :wave:

7 likes

Wat een feest bij die Marokkanen, echt prachtig

3 likes

Denk dat dat bij zo’n reeks heel vaak het geval is, dat mentale stuk kan op zo’n moment echt het verschil maken

1 like

Hoop dat je niet in west woont (zag dat Mercatorplein ‘risico gebied’ is haha)

Ja denk ook dat dat een grote rol speelt! Ik schijt zelf al in mijn broek als ik eraan denk dat dan heel het land zo zit te kijken en je het écht waar moet maken op zo’n moment. Maar neemt niet weg dat het echt dramatisch is dat er gewoon geen één in zat bij spanje

2 likes

Ja snap ik ook echt niet. Ik zou denken een keiharde pegel dwars door het midden. De keeper kiest toch vaak een hoek. Maar ja ik ben geen voetballer :speak_no_evil:

Niet in Amsterdam, wel in de buurt van de schilderswijk. Hoor ondertussen getoeter, vuurwerk en ook een helikopter rondvliegen :grimacing:

1 like

Huh Ronaldo op de bank straks?

2 likes

Wat een gelul over de muziek op de boot met oranje gisteren. Ga ff over voetbal praten :joy:

1 like