Waarom duurt het ook zo lang voordat ie fluit lijkt wel ook. Oh ja wacht dat was toch geel, oh ja fout. Dan was ik al vergeten wat er was.
Omg ja dat was met veel rode toch?
Nou nu is de kans iig groot dat ie er niet in komt
Hoeven we niet te juichen als hij scoort
Ben blij dat ik morgen nog mee kan juichen met m’n Marokkaanse buurman. Brengen tenminste wat energie, wat een slappe hap dit
Wat een vage wedstrijd. Heb het idee dat er niet één minuut gewoon even gevoetbald is. Alleen maar liggen, duwen, trekken, miepen
Typisch Zuid-Amerikaans drama, kan Brazilië ook goed
Ik mis echt Wijnaldum btw
Dat briefje wat nu overal gedeeld wordt van van Gaal met plan B is toch juist niet zo tactisch? Dat komt nu toch ook bij de tegenstander terecht of denk ik nu te spannend🤪
Vooral zijn glimlach
Mwahh ik denk niet dat dit in de argentijnse kleedkamer terecht komt en het lijkt me bijv ook niet logisch als weghorst er nog in komt terwijl ie van de bank al geel gepakt heeft. Dus je kan je ook afvragen in hoeverre het ook daadwerkelijk op deze manier uitgevoerd wordt
Nja plan B staat Weghorst ook op. en acht klein dat hij er nog in komt nu hij al geel op de bank heeft gekregen haha.
Technische staff is enkel bezig met hun analyses en tactiek, de mensen op de bank hebben geen tijd voor Twitter tussendoor
Vriend zegt: nou nu even rustig houden.
Ik: nou ik doe mn best!!
Hij: ik had het over net Nederlands elftal.
Ok
Je merkt wel meteen dat Berghuis wat snelheid brengt
Frenk is toch wel lekker bezig vind ik
Berghius = dead to me
Zonder Ajax-shirt scoort ie bij mij toch weer wat puntjes
Wat is dit joh, Memphis slappe dweil. M’n oude shetland pony gaat nog sneller dan zijn drafjes over dat veld. En al die onzuivere passes I can’t
Even een tikkie terug hoor