Ga hier wel een beetje stuk om
Was dat het moment dat hij jankend het veld af droop?
misschien omdat bergwijn ook in oranje bagger was
Uhm… Ronaldo is vaker jankend het veld afgelopen… Dit keer was iig geblesseerd met een gat in zn been
Vind het ergens een soort van sneu dat ze in de studio hopen dat ze Weghorst nog kunnen spreken. Laat die man lekker
Ik ben helemaal hyped! ![]()
Ja en gakpo wel goed
En mijn favoriet berghius een penalty miste ![]()
![]()
![]()
Ik had er gewoon vertrouwen in ![]()
Wie was er nou door 7 man van het veld afgehaald?
O wow hoe hebben ze gefilmd dat er niks te zien was.
Ik kan echt niet tegen verlies merk ik wat een kutzooi
Er wordt bij grote toernooien vaak vooraf afgesproken dat supporters op het veld niet uitgezonden worden, ook om te ontmoedigen dat mensen voor hun 15" of fame gaan. Dan kan het nog wel gefilmd worden door andere camera’s maar wordt het niet uitgezonden in de ‘officiële’ beelden.
Ja! Maar toch haha er gebeurt zoveel en live … je zag alleen de voetballers wat kijken maar verder niks, vind t knap gefilmd maar wilde de drama zien.
M’n vriend zegt nu dat de vriendin van deze man hetzelfde deed in Madrid (CL finale) toen hij bij een wedstrijd was. Mafkezen
En dat we Gakpo ook nog eens gaan kwijtraken waarschijnlijk
Ik vraag me oprecht af in hoeverre deze match zuivere koffie was. Ik vond de scheids zo frappant oordelen met momenten
Hoe is jullie kater
heb wel genoten van alle commotie hier!
Nou ja ik ben wakker geworden met een dubbel gevoel. De scheids en Argentijnen waren helemaal kut. Maarrr nederland is er pas echt voor gaan vechten in de laatste 15 minuten van de wedstrijd + verlening. Dat is gewoon te laat. Het lef wat we het hele toernooi al hebben gemist is ook gewoon heel simpel wat “ons” nu genekt heeft.
Oh lang verhaal. Nou Gr van 1 van de 18 miljoen bondscoaches dan
Ik heb een soort kater nu ![]()
Ik ook haha van 4 tot 9 en helemaal discussies op Twitter pff
Ik vind het wel echt grappig dat oranje een soort angry messi heeft ontketend