Voetbaltopic #3

Haha te laat!

1 like

Ja kijk het liefst ga ik voor Gravenberch maar ik ben 26

In het geval van ex-Ajacieden is mijn voorkeur geloof ik wel goed duidelijk :drooling_face:.
Voor wie nog niet: ik kijk dus elk weekend de wedstrijden van Racing Club in Argentiniƫ met als enige doel geilen op Dario Cvitanich.

3 likes

Dit is toch prachtig man

1 like

Haha wat een flair weer

2 likes

Hahahah het hoofd van die keeper. Echt zo van ja fack it ben er klaar mee.

3 likes

Wat een heerlijke pot :fire::fire::fire::fire: op naar de 5-0

2 likes

Ik ga even mijn PSV collega appen die vond dat Ajax toevallig tegen Sporting zo goed was en dat dat eenmalig was hehehe.

4 likes

Hopelijk spelen we psv as zondag helemaal van de mat :crossed_fingers:t5:

5 likes

Ohhhhhhhoooo Tadicje

1 like

Echt wat zijn wij goed man! Zo fantastisch om mee te maken dit, heerlijk! Gewoon ā€˜eventjes’ 4-0 tegen Dortmund, verzin je toch ook niet.

Waarschijnlijk flikkeren we er in de 1/8 uit tegen FC Balkanboys maar okƩ.

3 likes

Ik ben echt gek op Antony maar hij moet echt kappen met dat lelijke geblondeer

2 likes

Ik durf nog niet mijn gevoel hardop uit te spreken omdat ik niks wil jinxen. Maar dit Ajax is echt goed :raised_hands:t5:

2 likes

ja hallo als dit uit komt kom ik hoogstpersoonlijk voor je deur huilen

1 like

Fuckkkk dit had al 7-0 kunnen zijn man

3 likes

Is goed, dan kunnen we samen huilen. Gedeelde leed enzo.

Maar ik had er vandaag ook geen vertrouwen in, dus dat ik dat denk is heel positief eigenlijk.

2 likes

Haha hoezo? Ik zeg het eigenlijk elke wedstrijd wel een keer tot grote ergernis van mijn vriend

2 likes

Ze mogen van mij allemaal blond zijn als ze zo spelen

2 likes

Haha er worden er sowieso steeds meer blond in het team. Ik verdenk Tadic er van dat hij ze allemaal dwingt om hun haar te blonderen.

Heey nog een blondie er in

Ik mag thuis max 3 opmerkingen over tenues en uiterlijk maken per wedstrijd dus als mijn credits op zijn ga ik hier verder

1 like