O wow hoe hebben ze gefilmd dat er niks te zien was.
Ik kan echt niet tegen verlies merk ik wat een kutzooi
O wow hoe hebben ze gefilmd dat er niks te zien was.
Ik kan echt niet tegen verlies merk ik wat een kutzooi
Er wordt bij grote toernooien vaak vooraf afgesproken dat supporters op het veld niet uitgezonden worden, ook om te ontmoedigen dat mensen voor hun 15" of fame gaan. Dan kan het nog wel gefilmd worden door andere camera’s maar wordt het niet uitgezonden in de ‘officiële’ beelden.
Ja! Maar toch haha er gebeurt zoveel en live … je zag alleen de voetballers wat kijken maar verder niks, vind t knap gefilmd maar wilde de drama zien.
M’n vriend zegt nu dat de vriendin van deze man hetzelfde deed in Madrid (CL finale) toen hij bij een wedstrijd was. Mafkezen
En dat we Gakpo ook nog eens gaan kwijtraken waarschijnlijk
Ik vraag me oprecht af in hoeverre deze match zuivere koffie was. Ik vond de scheids zo frappant oordelen met momenten
Hoe is jullie kater
heb wel genoten van alle commotie hier!
Nou ja ik ben wakker geworden met een dubbel gevoel. De scheids en Argentijnen waren helemaal kut. Maarrr nederland is er pas echt voor gaan vechten in de laatste 15 minuten van de wedstrijd + verlening. Dat is gewoon te laat. Het lef wat we het hele toernooi al hebben gemist is ook gewoon heel simpel wat “ons” nu genekt heeft.
Oh lang verhaal. Nou Gr van 1 van de 18 miljoen bondscoaches dan
Ik heb een soort kater nu ![]()
Ik ook haha van 4 tot 9 en helemaal discussies op Twitter pff
Ik vind het wel echt grappig dat oranje een soort angry messi heeft ontketend
Ja las net dit, bah
Messi scheldt tijdens interview op Weghorst en sneert naar Van Gaal Messi scheldt tijdens interview op Weghorst en sneert naar Van Gaal | WK voetbal | NU.nl
Heh wat bedoel je hier mee? Cillessen voelde zich enorm gepasseerd ja, maar snap niet zo goed waarom hij hier nu bij betrokken wordt.
Overigens, Nederland heeft gewoon geen enkele wedstrijd verloren hè. Sterker nog, Nederland is 20 wedstrijden lang ongeslagen.
Nee dat was hij in dit toernooi niet.
En pijnlijk is het zeker, voor het hele elftal en alle betrokkenen. Daarom ik snap dan alsnog niet waarom nu specifiek Cillessen wordt aangehaald. Ik kan me voorstellen dat - ongeacht het resultaat - het voor Cillessen überhaupt pijnlijk was om het toernooi te aanschouwen. Als ze gewonnen hadden of iig erg succesvol waren geweest, was het zonde dat hij hier geen deel van kon uitmaken. Als ze echt vreselijk gefaald hadden (bv uitschakeling poulefase) zou de gedachte kunnen spelen: “goh, zou het hetzelfde verlopen zijn als ik gekeept had?”.
Daarnaast heeft Noppert goed gekeept het hele toernooi, zeker als je beseft dat hij debuteerde. Dus nogmaals, ik snap oprecht niet waarom Cillessen wordt aangehaald nu. Terwijl er 101 positieve dan wel negatieve dingen over van Gaal en zijn team gezegd kan worden, welke relevanter zijn dan Cillessen erbij te halen en daarmee Noppert ook wat te kort te doen
Hij was niet precies in deze wedstrijd gewisseld. Hij werd gewisseld in de kwartfinale tegen Costa Rica en juist niet in de halve finale tegen Argentinië (tenzij je bedoelt dat het ook de kwartfinale was en niet specifiek de wedstrijd tegen Argentinië, maar zo vat ik je bericht niet op).
Mag toch hopen dat hij zich realiseert dat de kans klein is dat hij dit beter had kunnen doen.
Haha oops dat bedoelde ik!
Haha hilarisch om de wedstrijd nog een keer te herbeleven en jullie posts terug te lezen 🫶🏼 wat een bizarre wedstrijd. Het was zo zo zo leuk geweest als ze alsnog gewonnen hadden na 2-0 achterstand.
Tis maar goed dat ik geen voetballer ben, ik had echt op het einde die bal tegen de scheids zn kop geschopt ![]()
En Paredes op zn enkels gestampt
Had vanochtend even een ‘wat is er ook alweer allemaal gebeurd gister?’ gevoel en had niet eens gedronken.
Ik ben dus ontzettend benieuwd (niet alleen bij deze wedstrijd maar sowieso) of de officials bv nog een evaluatie doen oid
Om 16.00u weer nieuwe wedstrijden dus een poll
Ik denk dat wint:
0 stemmers
Ik hoop op:
0 stemmers
Ik denk dat wint:
0 stemmers
Ik hoop op:
0 stemmers