Laat ze lekker allemaal rood pakken tegen Kroatië haha
Moest net door Lombok en Kanaleneiland rijden haha, superleuk. We gingen maar mee toeteren.
Alleen deze keer niet voor onze club uit Amsterdam zeker?
Ik neem toch eerst aan dat het om het wangedrag van die scheids gaat. Daardoor is die hele wedstrijd ontspoort
Ik ben gemeen ik weet het, maar ik genoot stiekem echt van jankende Ronaldo
Na al dat lof voor messi, geniet ik helemaal hoe ze hem nu petty afschilderen bij de nos
Ik moet echt elke wedstrijd van engeland kijken. Gewoon voor alle momenten waarbij David Beckham in beeld komt:heart_eyes:
Ik ben echt bang voor een 0-0 verlenging wedstrijd
Ze kunnen beter onderzoeken wie dacht dat het een goed idee was om deze man een kwartfinale op het wk te laten fluiten. Zelfs de f’jes zou ie niet mogen fluiten
Juist wel om hard uitgeschakeld te worden door Marokko
Ben weer helemaal in die war met de kleuren van de shirtjes Bij Marokko en Portugal net hetzelfde
Ben volledig voor Frankrijk want ik heb Mbappe als topscoorder opgegeven in m’n voetbalpool op werk
Vind je dat niet eng als ze met vuurwerk gooien enzo? Ik loop daar dus echt niet graag naartoe maar ben ook een watje
Kijk nou hoe cute deze mascotte in rotterdam haha. Ik heb niks met voetbal maar ben nu voor marokko ik gun het ze zo.
Zooo hoppa
Wat een goal weer. damn
Frankrijk die engeland afmaakt lijkt me ook wel leuk deze avond
Zo jammer dat ze bij die var momenten vaak geen herhaling laten zien