Aiiiii pijnlijk dit
Haha lekker voor Engeland
Wat een vreselijk slechte penalty, wat ergā¦
Zooo, wat was dat haha.
Nu ook lekker fluitfestijn aan het worden
maar wel een scheids die het onder controle heeft
sowieso verfrissend een scheids die alleen aan gebaren doet ipv met iedereen het gesprek aan te gaan :o
Als het Frankrijk-Marokko wordt gaat het ook wel echt een strijd worden. Marokko wat nog in handen is geweest van Frankrijk, pfoe
Rashford is echt de enige Engelsman met wie ik medelijden heb Zoān goeiig joch. Maar goed Frankrijk is dus het volgende slachtoffer van Marokko, mooi
je merkt wel dat een wedstrijd zonder pen toch wat minder een emotionele rollercoster is
Zooo idd, hoop dat Marokko Frankrijk afmaakt
Ik ben echt al bijna drie weken geĆÆntrigeerd door dat voorhoofd van van Basten. Hoe kan dat zo strak zijn op zijn leeftijd en alle uren die hij op het veld in de felle zon stond
Ben sowieso intrigued bij hem, hoe is hij de meest kleurloze man ter wereld geworden? Val echt in slaap als ik hem zie.
Promes heeft een Russisch paspoort aangevraagd, grote kans dat dit te maken heeft met de lopende strafzaak
Ondanks dat de wedstrijd van vrijdag al genoeg uitgemolken is wil ik toch deze heerlijke foto posten:
āWat had papa nou gezegd over dat nep vallen?ā
wie vonden jullie de beste speler van Nederlands elftal?
Nathan AkƩ, die was elke wedstrijd weer fantastisch.
ArgentiniĆ« heeft gewonnen en morgen een nieuwe wedstrijd en ze praten nog steeds over āonsā
Ben helemaal voor Kroatiƫ geworden.
Hugo Borst en Marco van Basten samen aan tafel is nu al frustrerend
2 zuurtjes bij elkaar. Ik zap om 20.00 wel in haha