Voetbaltopic #3

Aiiiii pijnlijk dit

Haha lekker voor Engeland

1 like

Wat een vreselijk slechte penalty, wat erg…

Zooo, wat was dat haha.

Nu ook lekker fluitfestijn aan het worden

maar wel een scheids die het onder controle heeft

sowieso verfrissend een scheids die alleen aan gebaren doet ipv met iedereen het gesprek aan te gaan :o

6 likes

Als het Frankrijk-Marokko wordt gaat het ook wel echt een strijd worden. Marokko wat nog in handen is geweest van Frankrijk, pfoe

4 likes

Rashford is echt de enige Engelsman met wie ik medelijden heb :pleading_face: Zo’n goeiig joch. Maar goed Frankrijk is dus het volgende slachtoffer van Marokko, mooi

7 likes

je merkt wel dat een wedstrijd zonder pen toch wat minder een emotionele rollercoster is

Zooo idd, hoop dat Marokko Frankrijk afmaakt :smiling_imp:

4 likes

Ik ben echt al bijna drie weken geĆÆntrigeerd door dat voorhoofd van van Basten. Hoe kan dat zo strak zijn op zijn leeftijd en alle uren die hij op het veld in de felle zon stond

4 likes

:syringe::syringe::syringe:

1 like

Ben sowieso intrigued bij hem, hoe is hij de meest kleurloze man ter wereld geworden? Val echt in slaap als ik hem zie.

4 likes

Promes heeft een Russisch paspoort aangevraagd, grote kans dat dit te maken heeft met de lopende strafzaak

3 likes

Ondanks dat de wedstrijd van vrijdag al genoeg uitgemolken is wil ik toch deze heerlijke foto posten:

ā€œWat had papa nou gezegd over dat nep vallen?ā€

23 likes

wie vonden jullie de beste speler van Nederlands elftal?

2 likes

Nathan AkƩ, die was elke wedstrijd weer fantastisch.

14 likes

ArgentiniĆ« heeft gewonnen en morgen een nieuwe wedstrijd en ze praten nog steeds over ā€œonsā€ :joy:
Ben helemaal voor Kroatiƫ geworden.

1 like

Hugo Borst en Marco van Basten samen aan tafel is nu al frustrerend

2 zuurtjes bij elkaar. Ik zap om 20.00 wel in haha

1 like