Ja ik wilde net zeggen we kunnen weghorst misschien ee kroatie shirt aantrekken en om hem nog een beetje onherkenbaar te maken dat masker opzetten
en op het einde probeert Weghorst Messi nog een keer een hand te geven
Hij vroeg zelfs zān truitje las ik ergens en daarop is Messi geflipt
Wacht maak je een grap?
Ik dacht dat de Argentijnse pers dit had verzonnen hahaha
Oh dat zou best kunnen hahaha want het getuigd wel van lef. Weet niet meer waar ik het las!
Mensen zetten tattooās met die uitspraken van Messi, ze maken liedjes ervan. En ook mokken, petten en shirts⦠Ware ondernemers die Argentijnen
Ik vind die gespierde bovenbenen altijd zo fascinerend. Die dikke spieren boven de knie. Zo onnatuurlijk ofzo haha
Helaas
Nou nu is het. wel klaar
Wel mooi gedaan tho
Het lijkt wel alsof KroatiĆ« sinds die eerste goal helemaal ingestort isā¦
Nou ja wel eerlijker verdiend dan tegen ons.
Vind Kroatiƫ ook niet super sterk spelen eigenlijk. Vaak te laat, kansen laten liggen of niet goed nemen
kan die commentator ff stoppen met steeds zeggen; daar komt de volgende, daar komt er nog een aan. stfu
Helaaaasch
Meteen geen zin meer om zondag de finale te kijken
Jammer, had het Kroatiƫ meer gegund
Ik vind het lastig te voorspellen allemaal.
De achtste finales gingen een beetje zoals je verwachtte als je kijkt naar hoe de teams FIFA geranked zijn, met Marokko vs Spanje als uitzondering. Maar Spanje was slap.
Ik had gedacht dat Portugal sterk was na de match met Zwitserland, maar tegen Marokko vielen ze weg. Braziliƫ was goalscorend het hele wk maar scoorde maar 1x tegen Kroatiƫ dat super scherp speelde. En dan blijken zulke teams tegen een ander spelend team ineens helemaal stuk te vallen.
Dus geen idee wat er morgen gaat gebeuren. Het zou me op papier niet verbazen als Frankrijk dik wint, maar Marokko heeft pas 1 goal tegen gehad (eigen goal). Dus ja? Het kan allebei. Ik denk wel dat we een finale van hoog niveau krijgen met deze teams.