Voetbaltopic #3

Ja echt he! Contract voor het leven!

Ik heb totaal geen CL spanning nu we al door zijn :sweat_smile:

2 likes

Zijn er nou eigenlijk geen fans vanavond, of is dat alleen in Nederland de regel?

Ik droomde vannacht dat Steven Berghuis mensen redde uit een soort magische grot, dus ik vind nu dat de betekenis daarvan is dat hij vanavond de wedstrijd voor Ajax gaat redden.

2 likes

Nou bij Feyenoord leek hij ook behoorlijk gestoord :sweat_smile: met zijn smerige gefrustreerde overtredingen. Ik heb hem toen ook allerlei dingen genoemd. Maar bij Ajax lijkt hij tot nu toe heel rustig en bescheiden.

5 likes

Haha nou als ik voor mezelf spreek wordt mijn mening over berghuis niet alleen gevormd door het shirt wat ie aan heeft.
Bij feyenoord was ie naar mijn idee wel echt een andere speler als nu. Iig hij gedroeg zich anders. Was vervelend, gefrustreerd, deed daardoor gekke, soms onbehouwen dingen. En dat gedrag heb ik bij ajax tot nu toe nog niet van hem gezien. Dat heeft ongetwijfeld te maken met het feit dat ie bij ajax in een team speelt wat lekker draait, hij niet by far de beste is en niet het hele team aan hem hangt.
Wie weet gaat ie bij ajax ook wel rare dingen doen als het straks opeens slechter draait, of hij krijgt met andere tegenslagen te maken.

5 likes

OMG onana in de basis hahaha ik weet echt niet wat ik er van moet vinden :joy: Behalve heel sneu voor pasveer

3 likes

Ik snap dat dat voor jou/jullie meespeelt, maar als neutrale supporter hierin (niet voor Ajax en niet voor Feyenoord), valt het ook op dat hij gewoon een stuk relaxer lijkt nu. En dat ondanks al het gezeik vanuit Feyenoordsupporters waar hij mee te maken kreeg toen hij net in Amsterdam kwam. Ik denk dat hij bij Ajax gewoon meer op zijn plek zit, maar ben ook wel benieuwd naar wat @Luipaard zegt, wat er gebeurt als het wat minder gaat met hem of Ajax.

2 likes

Er is wel publiek zo te zien! Humberto vraagt net hoeveel mensen er komen. Degene die daar is (Geen idee hoe die man heet :sweat_smile:) verwacht niet dat alle 41.000 mensen die in t stadion passen ook aanwezig zijn. Verwachting is 25.000

2 likes

Pfoee besiktas heeft al een paar grote kansen gehad zeg

:sob::sob: nooooh nou lekker dan

:sob::sob:

Gelukkig. Haller moet er gewoon altijd in haha

2 likes

Wow dit voelde echt als een slowmotion doelpunt haha. Ik had echt heel veel tijd om dingen te denken voordat ie erin lag. De voorzet ook, prachtig!

3 likes

Daar is ie weer!

7 likes

And AGAIN :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Kut, doelpunt én de herhaling gemist omdat ik mijn gebakken aardappels moest redden van te vroege crematie.

2 likes

Voortaan toch maar tatta tijd eten dan. Ik was om 18.45 al klaar :joy:

2 likes

Hahahahhaa wat is dit voor foto?

Dat was ook wel een beetje het plan. Maarja de uitvoering is weer dat ik 18.50 klaar was met sporten en nu rondloop in mijn legging + sport-bh, pluizige sokken en daaroverheen mijn badjas. Terwijl ik Ajax kijk, aardappels bak en probeer mijn spullen voor morgen bij elkaar te zoeken. Er is tóch wat te zeggen voor 20.45 uur haha.

3 likes

Haha ik loop er ook zo bij en heb net mijn eten naar binnen geschoven. Tweede doelpunt ook gemist omdat ik mijn eten ging pakken :joy:

En dan te bedenken dat we nu ook op een illegaal barmanfeest hadden kunnen zijn!

Maar wie weet is dit een succesoutfit en moeten we dit vaker dragen zodat Ajax wint in Europa.

2 likes