Voetbaltopic #3

Hahaha Arco deelde deze op twitter. Klopt helemaal :joy:

afbeelding

5 likes

Ik open net twitter en zie weer een walgelijk spandoek van Feyenoord ā€˜supporters’ over de kinderen van Berghuis :sob::sob::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: Echt hoe kan je zulke dingen als volwassen persoon bedenken en nog erger het op een spandoek knallen en er mee op de foto gaan staan.

Ja wtf ik zag m ook
Echt doodziek

1 like

Ja echt he! Van het vorige spandoek waren er wel mensen voor opgepakt. Dat waren ook kerels van in de 40 of zo Hopelijk nu bij deze ook.

Ik snap ook echt niet hoe je als volwassen persoon zoiets kan doen omdat er een speler naar de ā€˜vijand’ is gegaan.

Ik zou het ook echt snappen als hij niet meegaat. Belachelijk dat het zo moet, maar er zijn echt dingen belangrijker dan voetballen en ik snap het als hij (zeker met zijn pasgeboren kind) geen enkel gevaar wil lopen.

4 likes

Het is tijd!!!

5 likes

Yes!! :x: :x: :x: :fire:

2 likes

Hoezo moet hij zoveel kaarten geven doe rustagh

6 likes

Haha echt he. Ff chill dude

1 like

Hahah oke Antony sloeg hem :full_moon_with_face:

Ik voorspel 2 rode kaarten deze wedstrijd

4 likes

Hij geeft ze heel makkelijk ja. Hoezo kreeg antony bijvoorbeeld? Een tikkie tegen t hoofd van malacia moet toch kunnen :joy:

2 likes

Ja niet zo moeilijk doen. Zolang er geen bloed is gewoon door gaan :joy:

Ik vind een type Kuipers gewoon ook veel fijner voor dit soort dingen. Die gewoon vrij veel toelaat. Zo’n klassieker is echt prima als het een beetje strijd is. Kijk wat ze in ArgentiniĆ« allemaal toelaten haha.

3 likes

Nijhuis had moeten fluiten. Van hem mag ook altijd alles

2 likes

:rofl: ik hoor bij het andere kamp dan de meesten hier denk ik, maar dat tikkie had ook rood mogen zijn, levensgevaarlijk elleboog tegen je slaap

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

LEKKER

2 likes

Pfffffffffff
Ik hoopte erop dat fucking berghius niet zou scoren maar het is nog erger

2 likes

Prachtig doelpunt :joy::joy::joy::joy:

2 likes

Stevie gaat nog wel scoren en hopelijk daarna nog een kus op het logo van Ajax :sparkling_heart::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes