Voetbaltopic #3

De wedstrijd is iig te zien. Ik heb de laatste paar maanden bijna geen enkele wedstrijd van mijn club kunnen zien omdat die niet eens uitgezonden werd,

welke club is dat?

Ado den haag. Afgelopen week wel twee wedstrijden kunnen kijken, maar daarvoor echt tijden niet :pensive:

Wat een kutinterview met Schmit. Wat een kinderachterige, slechte verliezer. Ja, die ene bal was discutabel maar om nou te zeggen dat er altijd in het voordeel van Ajax gefloten wordt is echt gewoon onwaar.

5 likes

Hij staat nu ook weer te janken bij Makkelie :joy:

Hij heeft gelijk hoor. Niks van psv gezien, behalve dat ene doelpunt

2 likes

Dan mogen we het doen met dat verschrikkelijke schakelprogramma😭

1 like

Ja meiden, voor transfernieuws kunnen we tegenwoordig ook bij juicechannel terecht :sweat_smile:

@Trivia ik las idd vandaag ergens dat ihattaren bij jong ajax zal beginnen
Maar ik denk wel dat ie gehaald is om in het 1e te komen uiteindelijk. Mijn man denkt dat Ten Hag hem ziet als ā€˜projectje’ om hem weer in t gareel te krijgen en aan t voetballen te krijgen. Als ie functioneert en Ajax kan m daarna voor 2 miljoen kopen Is dat wel een goede deal denk ik

3 likes

Steven Bergwijn heeft wel vaker contact gehad met een juice channel toch? Toen ze gingen ruzieen in de DMs ofzo?

@Trivia ik vind het wel mooi. Iemand die zo jong een ouder verliest verdient wat mij betreft altijd een kans extra.

2 likes

Ja ik weet niet of hij zelf contact heeft (gehad) met juicechannel, maar wel mensen die close met hem zijn. Iig dat claimt juicechannel wel. Ze hebben het idd wel vaker over hem en volgens mij de moeder van z’n kind?

1 like

Gister eindelijk weer naar een wedstrijd in het stadion geweest en wat was dat weer fijn zeg. Ik ga niet zo heel vaak mee, maar ik had echt wel even gemist

9 likes

Ik mocht gisteren ook eindelijk weer! Het was fijn. Er is op dit moment ook heel veel stress op werk op dit moment dus dit was een hele fijne afleiding. Heb het zo gemisr

3 likes

Jaaaa Schƶne nr 1 fan hier :smiling_face_with_three_hearts: Ik zag het in het zwangerschapstopic en echt zo leuk de naam! Ook echt vernoemd naar? (Sowieso vind ik het een leuke naam)

1 like

Ahhw hebben jullie je baby naar Schone vernoemd? :smiling_face_with_three_hearts: zo leuk! Ik vind het ook een hele leuke naam!
Ja ik heb nog steeds zijn foto op m’n whatsapp achtergrond haha!

2 likes

Het is ook een hele leuke naam haha en ook gekoppeld aan een hele leuke man dus win win situatie! En ik denk dat je als niet voetbal supporter sowieso de link niet snel legt!

2 vrienden van mij hebben hun kids ook naar ajax spelers vernoemd, vind ik stiekem toch altijd wel erg leuk als supporter :smiley:

4 likes

Als ik ooit een kind zou krijgen zou ik het ook wel naar een speler willen vernoemen. Ik ken ook mensen die idd hun kind vernoemd hebben. Ook met een dochter die Frenkie heet en die spreek ik verder nooit, maar ik denk dat die ook vernoemd is.

2 likes

Ik heb ook al een lijstje met spelersnamen. Hopelijk een voordeel dat mijn vriend niets van voetbal weet en gewoon denkt oh leuke naam :joy: je moest eens weten vriend :joy:

Frenkie als meisjesnaam vind ik echt te leuk :smiling_face_with_three_hearts:

Ik moet ook gelijk weer denken aan de ajax supporters die hun kind Johny Heitinga hadden genoemd haha gewoon Heitinga als tweede naam :joy:

1 like

Zo the fuck, dit had ik echt niet verwacht eigenlijk.

1 like

Verbaast me eigenlijk niks, heb een tijdje als hostess in de ArenA gewerkt een aantal jaren geleden. Er hing daar wel een naar sfeertje. 🄲

Oh echt, bah! Zo stom eigenlijk dat dit soort figuren zich somehow altijd laten meeslepen door hun machtspositie/bekendheid. Of dit gebeurt overal maar dan horen we het niet, dat zou nog veel zieker zijn.

2 likes