Voetbaltopic #3

zou het wel echt grappig vinden om voor de wedstrijd op steenworp afstand van mn huis naar Amsterdam te komen :joy:

Hahah ja en dat mensen onderweg denken Ajax meisje je gaat de verkeerde kant op :joy:

1 like

Kun jij wel zien wie heeft gereageerd? Is voor mij een groot geheim

1 like

Nee ik ook niet :joy: hij stond wel op zichtbaar. Ik maak hem nog een keer haha laatste keer :joy:

1 like

Ok nog 1 keer opnieuw haha anders mag iemand anders hem maken :joy:

Ajax uitwedstrijd samen kijken:

• Vrijdag 11 maart 20:00 uur
    • Zaterdag 2 april 16:30 uur
    • Zaterdag 23 april 16:30 uur
    • Zaterdag 8 mei 16:45 uur
    • Zondag 15 mei 14:30 uur
    • Bekerfinale? Ik wil niks jinxen :laughing:

0 stemmers

Edit yes gelukt! En de eventuele bekerfinale is zondag 17 april!

Beter gaan ze na de rust ff normaal doen, zeg

4 likes

Bekerfinale moet ik heen als we die gaan spelen. Verdere wedstrijden ga ik ff kijken wanneer ik kan

1 like

Sorry ik kan echt geen polls maken :joy::joy::joy: @Luipaard gaf gelukkig net aan dat het zondag 9 mei moet zijn aka moederdag. Ik heb er in de poll zaterdag 9 mei van gemaakt.

Dus die valt voor mij af tenzij we kampioen die dag worden (dan krijg ik vrijstelling van mijn moeder haha), alleen dan wordt in de stad kijken meer buiten staan dan kijken.

1 like

Ja idd, bedenk ik me nu jij het zegt… op de dagen dat we kampioen kunnen worden zal t natuurlijk overal gekkenhuis zijn. Dus miss beter om een datum in maart/april te pakken dan in mei

1 like

Ja dat is sowieso geen optie om dan te gaan, helemaal met uit wedstrijden. Ik heb wel eens gehad dat we op een kampioensdag om 11 uur sochtends op leidse aan kwamen en dat stond gewoon vol :joy:

Jammer dat er niet 1 optie is dat iedereen kan, meh

2 likes

Ja hou op hoor. Echt trauma aan 15 mei 2011 toen ik niks van de wedstrijd gezien heb omdst ik nogal had onderschat hoe druk het zou worden in de stad :rofl::rofl:

Ja dat is echt jammer :sob: Zullen we alsnog wel een datum prikken? Kunnen altijd nog voor een tweede kijken voor degene die er de 1e datum niet bij konden zijn.

1 like

https://www.omroepwest.nl/sport/4533497/ruud-brood-ontslagen-als-trainer-ado-giovanni-franken-volgt-hem-op

Geen dak en geen trainer, gaat lekker met mn cluppie :frowning:

1 like

Ja ik ga wel kijken, maar ben er ook bang voor :sob:

Ah werkse vanavond. Ik ga ook kijken, maar met samengeknepen billetjes :joy:

ESPN voetbaldates :joy: Wat de fucking fuck

Ik krijg ook de hele tijd reclame erover op fb. Heb laatst op zo’n voetbalpagina geklikt op fb, sindsdien gaat het mis

Wedstrijd van t jaar voor az denk. Lichtshow, muziek alles pfoee lekker uitgepakt

Ben wel gespannen haha

2 likes

Yessss

@Pax zit je al lekkerder?

2 likes