Voetbaltopic #3

Verschrikkelijk om zo te verliezen

Lekker dansen en springen omdat je met saai en onsportief voetbal hebt gewonnen :face_vomiting:

Die hebben al zo veel oogtyfus door eerdere wedstrijden dat het ze niet meer opvalt hoe slecht het allemaal is.

1 like

Wat een deceptie :sob: eerste helft dacht ik dit komt gewoon goed. Maar helaas :sob:

Ondanks de uitslag gelukkig wel een hele mooie avond gehad. Ik stond zo wat te huilen met het vlaggetjes wapperen :joy::joy::joy:

3 likes

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/quincy-promes-is-de-baas-bij-spartak-moskou-hij-is-een-echte-leider-in-de-kleedkamer~a86745c2/

Ik vind het echt vreemd om zo’n soort lovend artikel over Quincy Promes te schrijven nu hij verdacht wordt van poging tot doodslag, drugshandel en deelname aan een criminele organisatie.

4 likes

Wat een rolmodel! Heel raar inderdaad. Poging tot moord is het zelfs inmiddels. Maar hij wijst jonge spelers op hun telaatkomen, super joh

1 like

net als Overmars over wie na zijn ontslag nog geschreven werd dat hij zo goed was in zn werk. Boeie, hij bleek een totale lul en ongeschikt voor welk vak dan ook.

3 likes

Klassiekerdag! Wat zijn de voorspellingen?

3 likes

Yes matchday!! :fire::fire:

Ik denk/hoop 4-0

1 like

Ik sta er pessimistisch in haha. Denk dat Feyenoord wint. Ik vond Ajax de laatste wedstrijden echt tenenkrommend. Moet stom toevallig vanavond ook richting Rotterdam Zuid dus zin in :joy:

Maar Sparta heeft een puntje erbij dus ben verder wel al voor de helft tevreden voor dit weekend!

1 like

Zou leuk zijn maar ik sta er tegenovergesteld pessimistisch in :joy:

2 likes

Ik ben er ook echt bang voor. Ben bang dat Feyenoord wint, of echt een oersaai gelijkspel ofzo.

Maar Ajax wil dan ook nog wel juist eens verrassen en ineens supergoed spelen. Dus laten we dat hopen dan.

1 like

Hahaha lekker dan

Wow jemig dikke fik. Wanneer wordt er geblust joh

2 likes

Nu heeft iemand de motivatie eens gevonden.

Maar toen met Groningen waren daarna al die spelers misselijk en benauwd enzo toch? Hopen nu niet.

1 like

Lekker met prikkende ogen en kuchend de klassieker spelen. Echt top gedaan dit

‘Gelukkig’ hebben beide teams er evenveel last van dan. Dat dan weer wel.

Zelfs het beeld op tv is matig door die rook

Nou idd, dak is open hoop ik?

ja dat was net te zien!

1 like

Herdenking van overleden supporter, Carlo Picornie.

2 likes