zou wel super zuur zijn als hij achteraf gewoon geblesseerd was lol
niet dat ik dat geloof maar ok
zou wel super zuur zijn als hij achteraf gewoon geblesseerd was lol
niet dat ik dat geloof maar ok
Ja eens hoor. Ben voor Ajax maar dit was echt irritant. Blij dat ik hem volgende wedstrijd niet zie ![]()
Ja idd. Maarja zie je net ook aan de andere kant. Feyenoord loopt tijd te rekken en op het moment dat Ajax voorstaat is die trainer helemaal verontwaardigd dat het andersom gebeurt.
Is gewoon een irritant trekje van alle voetballers ben ik bang. Aangeleerd gedrag.
Is maar 1 oplossing voor: zuivere speeltijd
Wat een nare vent die Anthony ![]()
Hier ben ik sowieso voor. Zeker in Europa met al die stomme anti-voetbal ploegen die wel altijd doorgaan ondanks hun spel dat pijn doet aan je ogen.
Ik vind het altijd grappig dat bij hockey het vaak is van oh m’n schedel bloedt doe maar verbandje en dan gaan we door. En voetbal oh je raakt me aan ik val op de grond auw.
Allemaal lafbekken en te erg vertroeteld ![]()
Haha ja, wielrenners stuiteren kilometers van een berg af en denken: geef nieuwe fiets!
Voetballers rollen 15 rondjes om het stadion om een vingerprikje.
Ja precies
Als ik rugby of ijshockey zit te kijken is dat zo een verademing, ook wat betreft zeiken tegen de scheids. Kan voetbal nog wat van leren
Ja of wanneer ze achteraf hun ENKEL of BEKKEN gebroken blijken te hebben
Wat was dit gaaf om in het stadion mee te maken! Bier douches, springen, schreeuwen, schreeuwen als een viswijf, fikkie, dansen, alles en 3 heerlijke punten!
Als de zuivere speeltijd was geregistreerd dan was dat sowieso in ons voordeel geweest. Feyenoord begon al in de eerste helft met tijdrekken.
Was weer een eneverende middag, maar de beste heeft toch weer gewonnen
Amen ![]()
![]()
Alleen al van het tijdrekken vanuit de keeper van feyenoord was het +5 minuten.
Wat heeft Antony trouwens een enge navel ![]()
En een gek bultje op zijn ruggenwervels! Wat leren we hiervan: niet alleen krijg je geel, maar ook heel Nederland gaat je halfnaakte lijf zitten beoordelen.
Eens met de zuivere speeltijd wel trouwens. Tijdrekken gebeurt van beide kanten, zoals bij elke ploeg ooit. En de tegenpartij gaat er altijd over huilen, zoals altijd. Charme van het spel ofzo. Je op zijn tijd lekker ergeren is ook fijn!
Jaa bultje zag ik ook! ![]()
En ik snap dat het kut is om zo te verliezen maar wat is het tering lekker om ook zo te winnen.
Ik vind ook nog steeds die zege tegen Schalke in Europa met dat doelpunt van Viergever in die absolute slotfase één van de beste keren juichen ooit. Echt top was dat! Niet om het spel of de uitslag, maar gewoon zo in die laatste minuten hoppa! die Duitsers eruit knikkeren. Briljant! Weinig keren dat ik echt zó lekker heb gejuicht.
Jaaaa dat is ook een van mijn favo momenten. Ik zat met vrienden bij mij thuis te kijken en zonder wat te zeggen rende iedereen naar buiten als een kip zonder kop. En stond ineens de halve straat vol met mensen die helemaal gek werden en aan het juichen en rennen waren ![]()
![]()
![]()
Aaah dit klinkt echt zo leuk! Zo in Amsterdam wonen en dan dat zo met iedereen en onbekenden beleven.
Ik had daarvoor een date gehad en die jongen was niet echt van het voetbal maar wilde best nog even met mij mee kijken (little did he know). En de laatste minuten kwam mijn vader terug van het sporten en ging meekijken. Wij samen stressen en die Duitsers uitschelden en Ajax aanmoedigen. Die kerel zat daar al echt van: okeee. Nou en toen scoorde Viergever dus. Mijn vader en ik helemaal los, schreeuwen, springen elkaar omhelsen. En hij zat daar rustig op zijn stoel, impressed door ons gedrag. Toen wist ik al: dit gaat niks worden. ![]()
Wel weer even geleden sinds voor het laatst een vriendschappelijke wedstrijd hadden ![]()