Voetbaltopic #3

Zenuwachtig voor vandaag! :sweat_smile:

3 likes

Ja echt lekker dat ze gewonnen hebben :tada::tada:
Moest nog aan je denken. PEC gaat op zich wel lekker toch?

@Foefjeisthuis is ga even winkelen om mijn zenuwen onder controle te houden haha

4 likes

Oooh dat is een goede! Ik ga zo in de bus naar mijn ouders wel wat stress online shopping doen :joy:

Ik vroeg me af waarom je zenuwachtig bent want ik dacht dat vandaag de laatste speelronde was en Ajax staat 4 punten voor op de nr 2. Maar zie nu dat het pas volgende week is😅 Spannend nog even dus

1 like

Het is vandaag alsnog spannend! Als Ajax wint en psv verliest dan zijn we kampioen :crossed_fingers:t5::sparkles: dus vandaag kan al d-day zijn

4 likes

Ja en we hebben woensdag ook nog een speelronde

Als ajax vandaag niet wint kan t op de laatste speeldag aan komen :sob:

2 likes

Het is voor mijn club heeeeel belangrijk dat Ajax wint vandaag🤣 dus zet ‘m op.

2 likes

:smiling_face_with_tear:

Nu maar juichen voor Feyenoord voor de rest van de dag :joy:

2 likes

Nou de 8 mei vloek is nog niet verbroken :sob: maar goed met die ene punt nu super blij!

1 like

Hahahahaha lekker dit. In de laatste seconden

5 likes

Wanneer alle goden ineens toch met je blijken te zijn en de 8 mei vloek een klein beetje voorbij lijkt te zijn.

Ik had Feyenoord al degradatie en faillissement volgend seizoen toegewenst en dik verlies met de
Conference league finale.
De eerste 2 neem ik terug! Bedankt Feyenoord, de var en elke god tot wie ik heb gebeden

5 likes

Waarom zou je Feyenoord verlies gunnen in de conference league finale? Dat heeft toch niks met jullie te maken?

2 likes

Schmidt ook alleen maar naar die strafschop wijzen nu net bij studio sport. De hele tweede helft werd toch gewoon beschamend slecht gespeeld door PSV

1 like

Joh beetje stangen onder supporters :wink:

@kleinmaargroot ja tweede helft waren ze net als Ajax echt schami bami slecht. Kan je wel gaan janken maar je doet het zelf. En dan kunnen ze ook zo een pingel tegen verwachten. Hoe onterecht ook maar dan gaat alles tegen zitten.

1 like

Poh wat heftig inderdaad.

1 like

Echt vreselijk zo jong ook nog :sob:

Echt een heel bizar verhaal

Ja echt heel bizar. Vreselijk sowieso om zo jong te overlijden, maar op zo een manier helemaal.

MATCHDAY :x::x::x:

Ben wel zenuwachtig :sob:

5 likes

Ik ben zooooo zenuwachtig. Ik ben maar gestopt met werken voor vandaag :sweat_smile:

2 likes