Voetbaltopic #3

:partying_face: :partying_face: :balloon:

2 likes

Ja je club zien degraderen is ook superkut! Zeker na zo’n spannende strijd. Je bent ook niet de enige die huilt zo te zien🥺

2 likes

Dat jochie is zo sneu idd, en we zijn pas op de helft

1 like

Ik vind het bijna altijd supersneu als een club degradeert (behalve ADO, fuck ADO). Ook als Ajax dan kampioen wordt, maar de club waar ze tegen spelen degradeert en die spelers zo sad liggen te zijn. Dan wil ik echt mee gaan huilen ondanks dat ik blij ben.

11 likes

Gelukkig hoeven maar weinig mensen hier sad te zijn :cry:

Shit Willem II leeft inderdaad weer :sweat_smile::sob:

1 like

WIJ GAAN EUROPA IN :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

Voelt ook een beetje als een kampioenschap. Gefeliciteerd Ajaxfans!

6 likes

Hahahah echt een prachtige ontknoping bij AZ met Utrecht ook. Gefeliciteerd!

3 likes

Haha precies dit inclusief die opmerking over ADO

Gefeliciteerd met jullie kampioenschap!

3 likes

Leuk shirt van tadic met pak schaal erop :joy::joy:

3 likes

Ik ben doorweekt, geen stem meer, te veel gedronken en gerookt maar wat ben ik tering blij :partying_face::partying_face::partying_face: ik ga nog even wat vrienden meeten, morgen ochtend spijt maar boeien wij zijn kampioen wij zijn kampioen :x::x::x:

11 likes

Wat een avond :heart_eyes::heart_eyes: WIJ ZIJN KAMPIOEN, WIJ ZIJN KAMPIOEN

Pak schaaaaaal

10 likes

Heb je gezien dat Tadic zijn shirt pak schaal er op had? Haha bij de rest kampioen

1 like

Heel moe :joy: en pijn in mijn kuiten van het staan en springen. Maar geen kater gelukkig :partying_face:

Ik ben nu ook gewoon begonnen met werken dus hopelijk zakt de vermoeidheid zo weg.

1 like

Oh serieus hahaha nee niet gezien! Maar ik ga na werk vandaag in 100% nageniet modus alle foto’s en filmpjes die ik kan vinden bekijken, dus dan ga ik er op letten!

1 like

Jaaa heerlijk! Ik heb vanochtend al wat dingen gezien en na werk inderdaad ook verder kijken. Anders kom ik nooit meer aan het werk. Concentratie ligt al laag :joy:

Ik ben nu al zo nerveus voor morgen :fearful:

3 likes

Waar gaan jullie de wedstrijd kijken?

Twijfel nog. Vaste kroeg is helaas sinds Corona weg. Denk kroegje in noord. Jij?

@Evenveel stond echt op met zenuwen. Dit wordt nog een lange (werk)dag!

1 like

Uiteindelijk waarschijnlijk toch gewoon thuis, of heel misschien nog in de voetbalkantine