Pff sterkte inderdaad. Wel echt de meest waardeloze manier om zoiets belangrijks te beslissen. Hopelijk zit het mee.
En nu alsof je het meent ![]()
Nou zelfs de penaltys gaan eindeloos door zo.
Maar echt. Het Nederlands elftal lukt dit niet, en deze twee KKD ploegen dus wel. Oké dan!
Ahhh zo spannend
Neeeeeeeeeee
Schijtvolk. Ga van dat veld af.
Ik vind dit echt niet normaal. Zoveel ME en politie mankracht ook weer verspild omdat zo’n groep supporters zich niet kan gedragen.
Echt een armoede, je overwinning vieren in een gang. Fuck dit man. Helemaal verdiend gewonnen in ieder geval, echt superknap terug gekomen
Er zaten wel echt veel vervelende mensen in t stadion dit keer. Ik zit er elke thuiswedstrijd en ik vond het gedrag van de mensen echt anders. Sowieso veel mensen die normaal nooit gaan, dat merkte ik ook.
Ik ben veilig! Toen we buiten kwamen hebben we snel een felyx gepakt en naar huis gegaan.
We staan er meteen weer lekker op als club, baal meer van het gedrag van die debielen (dit zijn geen supporter) dan dat we niet promoveren.
En wat @Sazie zegt, ik heb dit ook nog niet eerder meegemaakt. Vond dit echt eng, wilde zsm weg.
Gelukkig ben je veilig!
Echt zuur dat dit nu zo afloopt door zo een stel idioten.
Spannend hè
Haha ja. Ik zit er echt heel apathisch naar te kijken
Nou pfoe ik zit op t puntje van mn stoel
wel kans van ons bergie
Een goal dus hopelijk wat meer actie
Uitzinnig publiek
not really
Er was wel oranje rook in t uitvak hoor! Orange ultras ![]()
![]()
![]()