Voetbaltopic #3

Pff sterkte inderdaad. Wel echt de meest waardeloze manier om zoiets belangrijks te beslissen. Hopelijk zit het mee.

1 like

En nu alsof je het meent :joy:

4 likes

Nou zelfs de penaltys gaan eindeloos door zo.

1 like

Maar echt. Het Nederlands elftal lukt dit niet, en deze twee KKD ploegen dus wel. Oké dan!

2 likes

Ahhh zo spannend

Neeeeeeeeeee

1 like

Schijtvolk. Ga van dat veld af.

1 like

Ik vind dit echt niet normaal. Zoveel ME en politie mankracht ook weer verspild omdat zo’n groep supporters zich niet kan gedragen.

8 likes

Sorry @Mrs.Fraser maar dat tuiiiiigggggg

2 likes

Echt een armoede, je overwinning vieren in een gang. Fuck dit man. Helemaal verdiend gewonnen in ieder geval, echt superknap terug gekomen

8 likes

@Mrs.Fraser hopelijk ben je veilig

5 likes

Er zaten wel echt veel vervelende mensen in t stadion dit keer. Ik zit er elke thuiswedstrijd en ik vond het gedrag van de mensen echt anders. Sowieso veel mensen die normaal nooit gaan, dat merkte ik ook.

1 like

Ik ben veilig! Toen we buiten kwamen hebben we snel een felyx gepakt en naar huis gegaan.

We staan er meteen weer lekker op als club, baal meer van het gedrag van die debielen (dit zijn geen supporter) dan dat we niet promoveren.

En wat @Sazie zegt, ik heb dit ook nog niet eerder meegemaakt. Vond dit echt eng, wilde zsm weg.

4 likes

Gelukkig ben je veilig!

Echt zuur dat dit nu zo afloopt door zo een stel idioten.

Spannend hè

Haha ja. Ik zit er echt heel apathisch naar te kijken

1 like

Nou pfoe ik zit op t puntje van mn stoel :stuck_out_tongue: wel kans van ons bergie

Een goal dus hopelijk wat meer actie

Uitzinnig publiek :joy: not really

3 likes

Er was wel oranje rook in t uitvak hoor! Orange ultras :fire::fire::fire:

2 likes