Dit is wel ergggg balen want vd Gragt houdt het normaal gesproken echt mega goed dicht achterin (en als Nederland ergens zwak is…)
Hebben we nog een beetje oke keepers?
Ja wel echt heel ongelukkig zeg dat je gewoon met drie eigen speelsters zo op elkaar knalt
Pff dit is zuur
Jammer… Toch geblesseerd! Ben heel benieuwd naar van Domselaar
Och wat sneu dat ze er nu alsnog af moet, al na 20 minuten in de eerste wedstrijd. Hopelijk valt het mee en kan ze de komende wedstrijden wel weer meedoen.
Wel een mooie kans hoor, is het je tweede (of nu dan derde?) interland en mag je meteen een EK wedstrijd keepen
lijkt me als tweede keeper ook altijd wel spannend dat je er vaak alleen in kunt komen als iemand een blessure heeft ![]()
blijkbaar was ze hiervoor onze derde keeper, want de tweede had ook een blessure. Ben benieuwd haha
ik ben blij hoor dat vd Gragt er nog in staat maar ik vind (oa) voetbal altijd zo frustrerend met hoofd-accidenten. Ik dacht dat ze hier ook een hersenschuddingprotocol hadden ingesteld, tenminste ff uitgaan van dat het haar hoofd was want de commentator zei " ze is tenminste wel bij bewustzijn".
wat een slap balletje was dat zeg haha
Ja in allerlei sporten. Wout Poels die met een gebroken rib gewoon weer opstapt in de Tour vorig jaar.
Echt frustrerend hoe er met gezondheid omgegaan wordt in topsport.
fuck
Ah kloten dit
Noooo wat jammer dit. Al hing ie voor mijn gevoel al wel een tijdje in de lucht.
Ik loop wat achter dus kon me voorbereiden ![]()
love je boomer vibes ![]()
Hahahaha dat heb ik ook altijd met m’n Ajax matties van hier ![]()
![]()
![]()
iellk die enkel
Nee zeg wat een pech deze eerste helft qua blessures. Er kan straks gewoon bijna niet meer tactisch gewisseld worden ivm alle blessures.