Voetbaltopic #3

Kijkt iemand Engeland-Spanje? Ik val er net in maar heb het idee dat Spanje best dominant is, dat verbaast me gezien de vorm van Engeland in eerdere wedstrijden.

Ik heb vorig EK Spanje-Portugal in het stadion gezien trouwens, was echt leuk. Mijn eerste (en tot nu toe enige) voetbalwedstrijd :smile:

Had echt niet verwacht voorafgaand aan de wedstrijd dat Spanje voor zou staan!

1 like

Ik ben bijna altijd anti Engeland met dat ‘football is coming home’ gedoe

Ja er zijn uitzonderingen maar vandaag is dat niet. Maar :sob:

Neeee zo lullig deze 2-0

1 like

Haha ja ik heb weer gejuicht voor de verliezende partij. Duitsland & Engeland zijn gewoon mijn BECs :woozy_face:

Ah wat jammer

2 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het Zweden wel gunde, ze waren duidelijk veel beter, maar lukte niet om te scoren. (België steeg wel boven zichzelf uit - kunnen echt trots zijn!)

1 like

Was wel echt lekker geweest als Zweden er uit geknikkerd was, ook al was het onterecht geweest

Best wat wissels in de opstelling!

1 like

Nou het is een hele sterke ploeg en dan is het fijn als je ze niet nog een keer tegen zou kunnen komen.

Ja Fortuna schijnt een hele mooie vrouwenploeg te krijgen! Ik ken de moeder van een meid die daar nu onder contract staat, voorheen moest ze altijd nog werken naast haar Eredivisiecontract en nu kan ze zich gewoon richten op voetbal en komt ze rond.

2 likes

Heel benieuwd naar deze samenstelling!

Dat ging maar net goed :sweat_smile:

Frankrijk heeft al een aantal kansen gekregen waarvan ik denk hmmmmmm

1 like

Ik ben wel echt blij met onze keeper

7 likes

Van wat ik tot nu toe gezien heb fra maar ik stem toch nl

3 likes

Zolang het nog 0-0 is blijf ik optimistisch haha

2 likes

Woww nice save