Lekker beziggg Feyenoord
Chill dat Feyenoord wint. Haha ze helpen Ajax goed 

Lekker wedstrijdje weer 
Hahaha die supporter die door zijn vrouw moest worden tegen gehouden 

Ik lees hier ineens pro feyenoord posts wat gebeurt er
blijkbaar klopt het wel echt dat er ergere haat tegen psv is dan tegen feye?
Maar goed ik had dus besloten niet de radio aan te zetten wordt het ineens 4 - 0
lekkerrrr
Ja ik heb echt ‘haat’ voor PSV. Misschien ook omdat Feyenoord al een hele tijd niet echt meer een Ajax concurrent is? (Sorry feyenoord supporters die hier zitten)
Edit: deze man hahahah ik heb het al 6x gezien en ik blijf lachen https://twitter.com/afcajaxamsterd2/status/1439596211149971462?s=21 zijn vrouw dacht ook echt ooooh hell no Henk! Mee komen NU!
Haha ja sad but true 
Ze lijkt echt een official met dat shirt maar het is wel hilarisch als het z’n partner was 
Zin in studio sport zo
Ja ik twijfelde omdat ik officials in een geel shirt ook zag!
Ja ik ook heerlijk genieten 
Als je deze samenvatting ziet, lijkt het net alsof psv gaat winnen haha. Eerste 40 min dus geen noemenswaardige actie van Feyenoord
Het gaat weer lekker 
Ik vind t tegenvallen
ben te verwend denk ik
Haha ja qua doelpunten was het ook meer
zie wel veel slordigheden
Ik wist dus niet eens dat Ajax speelde vandaag haha, lekker slecht. Maar ik vind dit wel een beetje weinig doelpunten ja
. Ik zei net nog tegen mijn huisgenoot: het is dit seizoen eigenlijk als degradatiekandidaat niet perse de vraag OF je van Ajax gaat verliezen, maar met hoeveel. Maar dit valt dan weer een beetje ‘tegen’ haha.
Kan nog een hoop gebeuren in 20 minuten! 11-0!
En dat is 5👏
Jaa ik ook! Van die hoge schelle kinderstemmen. Echt de hell 
Wat gebeurde er nou bij Groningen?
Aaah de 1e is er! 
———
Ik ben zo blij mijn beste vriend belde net en ik kan as zaterdag mee naar Ajax 
@Rozecoupeschaar supporters zijn weer met dingen aan het gooien 
Ja zag het uiteindelijk! Echt belachelijk. En daarna nog jongens in onderbroek op het veld, scheidsrechter die z’n fluitje vergat en dan die twee rode kaarten. Wedstrijdje wel zeg.