Voetbaltopic #3

Lekker beziggg Feyenoord

2 likes

Chill dat Feyenoord wint. Haha ze helpen Ajax goed :laughing::partying_face:

3 likes

Lekker wedstrijdje weer :grin:

Hahaha die supporter die door zijn vrouw moest worden tegen gehouden :joy::joy::joy::joy:

1 like

Ik lees hier ineens pro feyenoord posts wat gebeurt er :joy: blijkbaar klopt het wel echt dat er ergere haat tegen psv is dan tegen feye?

Maar goed ik had dus besloten niet de radio aan te zetten wordt het ineens 4 - 0 :crazy_face: lekkerrrr

3 likes

Ja ik heb echt ‘haat’ voor PSV. Misschien ook omdat Feyenoord al een hele tijd niet echt meer een Ajax concurrent is? (Sorry feyenoord supporters die hier zitten)

Edit: deze man hahahah ik heb het al 6x gezien en ik blijf lachen https://twitter.com/afcajaxamsterd2/status/1439596211149971462?s=21 zijn vrouw dacht ook echt ooooh hell no Henk! Mee komen NU!

5 likes

Haha ja sad but true :cry:

1 like

Ze lijkt echt een official met dat shirt maar het is wel hilarisch als het z’n partner was :joy:

Zin in studio sport zo

1 like

Ja ik twijfelde omdat ik officials in een geel shirt ook zag!

Ja ik ook heerlijk genieten :raised_hands:t5:

Als je deze samenvatting ziet, lijkt het net alsof psv gaat winnen haha. Eerste 40 min dus geen noemenswaardige actie van Feyenoord

2 likes

Het gaat weer lekker :partying_face:

1 like

Ik vind t tegenvallen :joy: ben te verwend denk ik

4 likes

Haha ja qua doelpunten was het ook meer :joy: zie wel veel slordigheden

Ik wist dus niet eens dat Ajax speelde vandaag haha, lekker slecht. Maar ik vind dit wel een beetje weinig doelpunten ja :thinking:. Ik zei net nog tegen mijn huisgenoot: het is dit seizoen eigenlijk als degradatiekandidaat niet perse de vraag OF je van Ajax gaat verliezen, maar met hoeveel. Maar dit valt dan weer een beetje ‘tegen’ haha.

2 likes

Kan nog een hoop gebeuren in 20 minuten! 11-0!

2 likes

En dat is 5👏

2 likes

Jaa ik ook! Van die hoge schelle kinderstemmen. Echt de hell :joy:

1 like

Wat gebeurde er nou bij Groningen?

Aaah de 1e is er! :partying_face:

———

Ik ben zo blij mijn beste vriend belde net en ik kan as zaterdag mee naar Ajax :raised_hands:t5:

@Rozecoupeschaar supporters zijn weer met dingen aan het gooien :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Ja zag het uiteindelijk! Echt belachelijk. En daarna nog jongens in onderbroek op het veld, scheidsrechter die z’n fluitje vergat en dan die twee rode kaarten. Wedstrijdje wel zeg.