Het zal vast iets doen maar heb niet t idee dat ie echt goed beschermd is zo. Maar ik ben ook een leek dus who am I to talk.
Naja volgens mij zag ik een Nederlandse sportarts ergens aan tafel zeggen dat het ook echt onzin is. Maar dat elk land daar zijn eigen regels voor heeft
Voor rennen kan ik me trouwens wel voorstellen ja
Pfff kon Spanje-Duitsland niet kijken en nu zit ik deze saaie wedstrijd te kijken. Val echt in slaap zo.
Ik denk dat het de andere commentator was maar die was de hele tijd de vorige x aan t speculeren dat hij zoveel minder zicht had door dat ding, anders had hij vast gescoord
zou toch denken als t enkel ongemak oplevert ze t niet zouden doen. Maar snap zelf ook niet echt dat ze niet gewoon een stukkie hard materiaal op de neus kunnen tapen ofzo. Maar wie weet geeft dat nog meer leed echt geen idee, deskundigen zullen er over nagedacht hebben
@RupiKaur vond de eerste helft van de vorige wedstrijd ook super saai maar heb nu ook geen focus meer haha
nou lijkt me duidelijk dat dit geen finale kandidaten zijn
Pff nog een half uur van deze onzin zo
Precies de reden waarom ik de groepsfase zoveel leuker vind. Zovaak hoor je dat âgrotere landenâ zich inhouden om later hun energie beter te gebruiken, nergens nog gezien.
Pfff ben moe maar wil het nu wel afkijken ![]()
Praat de boer een andere taal ofzo? Articuleren!!!
Ja ik kan er echt niet naar luisteren afschuwelijk
Tenue Frankrijk
- Moooi
- Pyjama
0 stemmers
Ik versta bij Dembele heletijd crÚme brûlée, het geluid staat nogal zacht ![]()
Love de baguette hoed
Hate Ronaldo en Pepe
Bizar dat dit de allerbesten zijn uit deze twee landen.
Waarom gaat er niks in, ik wil dat dit stopt
Ik vind het eigenlijk best een leuke wedstrijd. Kansen over en weer. Slecht dat ze niet weten te scoren en helaas lijkt het op penaltyâs af te stevenen maar ze zijn wel aan elkaar gewaagd verder
Wat was dat voor raar shot hahah
Ik viel al even in slaap netđ„Č
Als Frankrijk nu niet wint.