Voetbaltopic #4

Jaaaaaaaaa

Daaag Ronaldo jankze!

5 likes

Hij huilt niet eens, echt jammer

1 like

Ugh vind het wel bizar hoor. Frankrijk heeft dit hele ek 1 keer gescoord vanuit een penalty (toch?) en dan nu in de halve finale.

7 likes

Wel tegenvaller dit

Hij kan ons toch op zn minst 1 traan geven na deze lange avond

4 likes

Op nu.nl stond zoiets als: ā€œRonaldo en Portugal uitgeschakeldā€ :nauseated_face: doe even normaal

Ik gunde het Ronaldo zo erg… en zo sneu voor Joao Felix

Begrijp niet hoe die Fransen het keer op keer weten te flikken met de bare minimum, ik kan ze echt niet uitstaaan :nauseated_face:

2 likes

Waarom?

7 likes

Mn vriend heeft opeens al onze vrienden uitgenodigd voor de wedstrijd vanavond dus sta nu mn huis te schrobben voor een ek feest 🫠

4 likes

Zullen we een Engeland-naar-huis prayercircle houden? Engeland speelt altijd kut maar hebben altijd die ziekelijke mazzel dat ze dan alsnog doorgaan.

Laat Big Shaq ze kapot maken :eagle: :eagle:

15 likes

Beetje zoals Frankrijk dus

2 likes

:scream: Kun je dat niet beter achteraf doen ?

2 likes

Ja maar ik ben altijd bang dat mensen me goor vinden als ik het niet spik en span oplever aan het begin. Meer een me problem want ik weet dat t niemand wat boeit.

7 likes

Tegen Portugal was Frankrijk veruit de meest sympathieke van de twee.

6 likes

allemaal Zwitserland manifesteren

4 likes

Ook weer zon ubersaaie wedstrijd dit

2 likes

Had liever deze om 21:00 gehad en dan in slaap vallen bij de verlenging

4 likes

Ik denk wel dat het een verschil van dag en nacht gaat zijn met Nederland - Turkije straks

1 like

Ik denk wel kijkende naar deze wedstrijd dat zodra bekend is wie Nederland - Turkije wint dat de finalist dan ook wel bekend isšŸ˜…

2 likes

Oke onverwachts

1 like