Voetbaltopic #4

Dacht even dat het weer een eigen goal was

:cry:

Ineens gaan ze voetballen hoor

De commentator heeft ook geen zin in een verlenging

3 likes

Ik haat Engeland

1 like

Zwitserland ook toch?

Ook echt letterlijk voor 7 minuten

1 like

Ik was heel even boodschappen doen en kwam net terug bij het Zwitserse goal. Tussendoor radio geluisterd en die commentators daar ook de hele tijd iemand scoor alsjeblieft we willen ook naar huis zodat we de wedstrijd kunnen kijken hahahahaha. Tussendoor af en toe commentaar van IbišŸ˜

Verlos ons, maak een goal. Ik wil de voorpret van de wedstrijd van oranje, niet dit!

4 likes

Duitsland is al weg. Als Engeland nu ook uitgeschakeld wordt dan kan ik lekker tegen de hele familie zeggen dat mijn land wel iets presteert. Wedstrijd Nederland - Engeland is denk ik niet goed voor de vrede binnen de familie.

1 like

Ik heb hier ook zo geen zin in. Hoop wel dat Zwitserland wint.

1 like

Ik zapte even naar de voorbeschouwing op npo 3 en toen net het Nederlands elftal het veld op kwam werden ze al uitgefloten door de Turken. Dat wordt nog wat straks :rofl:

1 like

Ja reken maar op een soort continue achtergrondgeluid zoals toen met die vuvuzelas in Zuid-Afrika alleen dan met fluiten.

1 like

Hup Zwitserland!

1 like

Wat zou een scheidsrechter nou steeds allemaal tegen de persoon die de penalty gaat nemen zeggen? Het lijkt steeds echt van ja bal op de stip en jij (keeper) in t goal

1 like

Gadverdamme

2 likes

Trent :heart::heart:

Lame echt zo zonde van m’n tijd dit

1 like

Ugh jammer

Nu maar hopen op de ruzie dan

2 likes