Voetbaltopic #4

8 likes

Hahaha ik wilde net deze delen

Hoe verzinnen mensen het

2 likes

wisten jullie dat iemand bij de turken okay heet

2 likes

Dusss?

7 likes

Ik vind het wel heel interessant om te zien dat de Engelsen op reddit al ervan overtuigd zijn dat ze gaan winnen. Kijken zij wel hun eigen wedstrijden :sweat_smile:

5 likes

Achjoh laat ze lekker delulu zijn

Is om het voetbal ook interessant te maken voor de dames natuurlijk.

Helemaal klaar voor de familieruzie. We sturen Engeland gewoon naar huis.

Okay

(Sorry :sob:)

4 likes

Sta helemaal vast in de stad vanwege voetbalfans, wat een mafkezen :rofl: lekker tuuteren met z’n allen

Edit: oké het escaleert hier wel haha, geen doorkomen aan met de auto en politie moet ingrijpen omdat er allemaal mensen op de grootste verkeersader van de stad staan???

6 likes

Welke stad? :laughing:
Edit: zie op tiktok ook den bosch de rotonde bij t station Helemaal vol staan

Het is normaal gesproken al een gevaarlijke rotonde maar nu was het echt hopen dat je niemand aanreed hahaha

3 likes

Wel heerlijk om ook nog door te kunnen schakelen voor de Copa America. Hopelijk red ik het om wakker te blijven voor Uruguay Brazilië :grin::grin:

4 likes

Jaaaa KANKER TURKIJE JE MOEDER :sob::sob::heart_eyes::sob::joy::joy::joy:

3 likes

Hollandaaaaaaa

2 likes

Gvd wat heerlijk om dit topic te lezen om 1.30u ‘s nachts.

7 likes

Ik kwam hier naartoe puur om KANKER TURKIJE te posten en toen zag ik dat ik dat twee uur geleden al had gedaan :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Wel lekker dat jij precies om de wissels vroeg die Koeman daarna bracht, heb je een lijntje of wat.

1 like

Ik die nog steeds door NL-Türkiye TikToks aan het scrollen is met 392737 bier achter de kiezen.

5 likes

Pff ik ga zo ook nog maar is naar bed. Mag hopen dat het woensdag niet weer zo laat wordt

1 like

Ach ja fuck it waarom ook niet

2 likes