Wij hebben nu de teen van Verbruggen!
Echt heel veel zin in de komende sportweek. Het zou zomaar kunnen dat het zondagavond een insane feest gaat worden. Ik weet ook echt niet wat ik dan zou doen: thuis kijken en het meemaken of met m’n camera de stad in en het vastleggen.
Ja dit denk ik ook!! Ik weet niet wanneer ik dan gekker ben geworden, dat we Eurovisie wonnen of het EK. Heb nu al voorpret!
Wat is dat toch dat Koeman zo krampachtig vast houdt aan Depay?
“ “Memphis kan beter, maar dat ligt ook aan anderen. Hij is onderdeel van het team. Soms wordt hij in moeilijke situaties aangespeeld. Dat wil hij zelf ook, maar het kan beter. Dat heeft ook met het elftal te maken”, zei Koeman maandagmiddag op een persmoment in Wolfsburg.””
Feitelijk gezien heeft hij uiteraard gelijk, maar ik vind dat je hem zo wel heel makkelijk uit de wind houdt.
Ik verbaas me meer over al die thuis bond coaches die op basis van een zeer beperkt beeld er van overtuigd zijn dat hij andere keuzes moet maken
Dat is voetbal. En tja, het enige beeld wat echt uitmaakt bij dit soort kampioenschappen is het resultaat op het veld zelf in die x minuten.
Ik vind 5 wedstrijden niet bepaald een beperkt beeld. Als in, nee wij zien de trainingen niet, maar op basis van die wedstrijden kan toch best gezegd worden dat Depay kut speelt en niet perse de beste optie is
Ik was even op zoek naar een buitenscherm om morgen met een groep vrienden te gaan kijken. Maar er is in heel Amsterdam maar 1 vergunning gegeven (aan Westergas waar je kaartjes voor moest kopen) en voor de rest heb je dus alleen kroegen die binnen en heel soms op het terras een scherm hebben. En de gemeente is al helemaal niet van plan om iets te faciliteren, zelfs niet bij een finale. Lang leve onze fantastische burgermeester en buddies ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben hier echt even pissig over
Ik had er al helemaal zin in om weer gezellig ergens op een plein te staan ipv hutje mutje in de kroeg.
In Groningen is het ook zo gaar geregeld 🥹 echt gierig, laat mensen gewoon plezier hebben
Is hier ook. Zouden eerst schermen komen vanaf de kwartfinale, maar toen dat tegen Turkije bleek te zijn was het ineens zo dat de horeca het toch niet zag zitten.
@Masterchef nou ‘gelukkig’ niet alleen in Amsterdam dan! Maar ook van andere steden super stom.
Je kan mensen ook beter op een plein met ruimte hebben dan een overcapaciteit in de kroeg.
Over zn vervanger
Want uiteindelijk is het nooit goed
Over een heel seizoen wel ja, dan kun je iemand wat meer tijd geven, maar een EK is een momentopname met max 7 wedstrijden. Als iemand dan niet functioneert zal je toch sneller moeten ingrijpen, of dat nou is door hem te wisselen of op een andere positie te laten spelen (want dat ging wel wat beter). En eerlijk gezegd interesseert het me dan weinig wat Koeman op een training of voorafgaand aan dit toernooi gezien heeft, maar dit werkt niet. Zelfs als we nu winnen, kan niemand toch beweren dat dat aan Depay te danken is (tenzij er een wonder gebeurt in de laatste twee wedstrijden)?
Ik ben het ermee eens dat iedereen zich ineens als bondscoach gedraagt hoor, ook mensen die normaal nooit voetbal kijken, en dat dat dat vaak gepaard gaat met onnodig veel gezeik en geklaag. Dat heb ik hier na de wedstrijd tegen Roemenië ook gezegd, toen bijna het hele topic volstond met grotendeels onterecht commentaar. Dat wil alleen niet zeggen dat er niet ook terecht commentaar geleverd wordt, zoals nu bij Depay.
Toch jammer dat onze spits in topvorm geen zin had om mee te gaan.
Ik snap ook dat hij nu niet meer zijn hele basis om gaat gooien, maar ik begrijp niet dat hij dat eerder niet gedaan heeft. Depay is vanaf de eerste minuut dit EK een vaste waarde geweest en dat was in mijn ogen na de eerste wedstrijd al onterecht. Dan kun je aan blijven modderen, maar daar heb je op een EK geen tijd voor en dan heb je geluk dat andere spelers genoeg in vorm zijn om het te compenseren.
Ik vind het wel positief dat hij tegen Turkije al na rust actie ondernam ipv pas een stuk later.
Ik geniet er echt van om tijdens de voetbalwedstrijden jullie argumenten te benoemen alsof het mijn eigen kennis is.
Kijk er nu al naar uit dat ik morgen in de kroeg ga vertellen dat ik niet snap dat Depay niet gewisseld wordt omdat die vanaf wedstrijd 1 matig speelt.
Ik zou niet eens weten hoe Depay eruit ziet
.
Dit vind ik best een prestatie na die hele toestand om zijn zweetband.
Hahahha ik had geen idee. Maar nu herken ik 'm dan morgen wel.
Die ene die eruit ziet alsof ie je zou ghosten nadat ie gisteravond nog zei met je te willen trouwen.
Oh en die hoofdband ja.
Huhh waar slaat dit nou weer op
Sorry ik vind memphis een typische fuckboy