Voetbaltopic #4

Oh, heb ik echt nog nooit gehoord. Ik weet wel dat ze erop trainen, maar dat ze echt zo’n spiekbriefje hebben was nieuw voor me :smile:

1 like

Dan hebben we een zomer vol Olympische Spelen. :sunglasses:

Nou volgens mij mogen onze wit-rood-witte lievelings ook al bijna aantreden voor europese voorronde nummer 100, dus dont worry :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

4 toch?

Er is toch ook altijd een loserfinale?

Die wil ik alleen kijken als we er zelf niet in zitten

3 likes

Idk ik wil vooral geen Spanje - Nederland zien.

Denk dat dat echt te pijnlijk is voor ons.

9 likes

Ja ik ben er bang voor, zie het ook niet goed komen dan

1 like

Nog sporten die je aanraadt?

Er staan in het schema nog drie wedstrijden, denk dat ze niet spelen om plek 3 dan

2 likes

Volgens mij is dat alleen maar bij het wk

4 likes

Ah nooit geweten

In 2010 keek in de finale op een scherm in de stad. Na de wedstrijd zat er een jongen hysterisch snikkend op zijn stoel. Ik dacht serieus dat er iets vreselijks was gebeurd, dat zijn moeder was overleden of zo. Het was echt een dramatisch gezicht :joy:

Ik liep naar hem toe en vroeg of alles oké was. Met tranen over zijn wangen zei hij: “DIT MAAK IK NOOIT MEER MEE.” Ik heb me echt kapot gelachen, zo serieus en dramatisch als hij het zei. Echt ontroostbaar.

Erg benieuwd wat hij vindt van een mogelijke EK finale tegen Spanje. :joy:

7 likes

Ik vrees dat ik dat jongetje ben als we de finale tegen wie dan ook verliezen. Ik ben opeens emotioneler dan vroeger. Voelde ook tranen opkomen toen Turkije scoorde en heb dus opeens allemaal dromen over als mijn neefjes echt doorbreken en dat de finale dan opeens Nederland - Duitsland is. Ik denk echt elke keer doe normaal😂 maar ik word in de ochtend dus echt wakker met wangen die nat zijn van tranen van trots over een hypothetisch scenario. Ik geef mijn nieuwe hooikoortsmedicijnen maar de schuld.

Edit: Ze spelen dan voor Duitsland dus het begint eerst met een loyaliteitsconflict.

1 like

Dit gevoel herken ik wel, die FUCKING TEEN van Casillas :sob::sob::sob::sob:

11 likes

Doet nog steeds pijn, de ene fucking teen

1 like

Ik was jarig toen in 2014 tijdens de halve finale, verlenging en dan penalties tegen tyfustinië die we verloren.

Hele stad liep leeg, echt een kutsfeer. En toen deden ze het gvd opnieuw in 2022.

4 likes

Ja jongens heel eerlijk denk ik dat dit toch weer het scenario wordt hoor :sob:

2 likes

Ik vlieg zondagnacht dus dan ga ik maar doorhalen en oranje het vliegtuig in.

3 likes

Ik hoop echt dat je gelijk hebt :crossed_fingers:t3:

2 likes

Ik probeer mezelf er al sinds vrijdag van te overtuigen dat als het een finale Nederland-Spanje wordt we gewoon 2010 goed gaan maken…

7 likes