Zou ik alleen geen Engeland kijken, dat zijn wel jankerds, haha
Ik voel dat ik er wel mee kan leven eigenlijk.
Waren ze altijd de allerbeste nee. Beetje geluk gehad met welke kant van het schema ze speelde, dat klopt. Ondanks alles en hoe lelijk het ook was. Voor mij hebben ze laten zien dat het niet gaat om individuen. Kijk naar een paar andere grote voetballanden of sterspelers wie heeft nu echt geleverd (misschien alleen Spanje).
Vind het nu een stuk minder erg dat ik de finale niet kan zien
Ja love Ierland (en Schotland)
Ze spelen a.s. zaterdag tegen Zuid-Afrika
Ach wat jammer zeg. Die 2-1 kwam echt uit het niets, masrja wel gewoon een goede goal. Uiteindelijk heeft NL wel een goede wedstrijd gespeeld en kunnen we er met opgeheven hoofd uit. Maar echt enorm jammer dit.
Ik wil Brobbeyātje graag ook een kusje op zijn hoofd geven. En een nasiātje geven, als ie dat wil.
De vriend van mān nichtje lijkt zoveel op Kane, zaterdag familiedag.
![]()
Jezus wat een kutwedstrijd. Slaap lekker allemaal ![]()
Vind dit wel beter te handelen er met kutstrafschoppen uit tegen Argentinie op t WK
En laten we eerlijk zijn, misschien wel de beste van ons team dit jaar.
Ik zag geen flikker, heb 6 liter bier over me heen gekregen en ook nog verloren. Tot zo ver mijn bijdrage.
Dat vond ik absoluut niet. Frankrijk heeft zowaar voetbal laten zien, ook voor het eerst, maar vooral de eerste 25 minuten waren goed voetbal van beide ploegen. Die slotfase leek nergens op (vanuit Frankrijk), leek Totaal geen vechtlust in te zitten en de kans leek groter dan Spanje er nog 1 zou maken ipv Frankrijk
Heb wel nog verwerkingstijd nodig voor de uitschakeling hoor ![]()
Ja precies dit! Zoān zeer deed dat dus allemaal niet
en die gast die een kopstoot links kreeg en zijn handen aan de rechterkant tegen zijn hoofd hield. Wat een dramaqueens
Tegen Roemeniƫ en Turkije ja.
Alleen tegen Roemeniƫ eigenlijk, vond het tegen Turkije ook niet echt geweldig.
Maar goed, dat is nog altijd 1 goede wedstrijd meer dan Engeland dit EK.
OkĆ© ik checkte net de Copa America en eigenlijk hadden we dat allemaal moeten kijken. Uruguay verloor van Colombia, toen ging SuĆ”rez weer iemand proberen te bijten, daarna ging een andere Uruguay speler (Darwin) de tribune op om supporters te slaan en toen werd ie zelf op zān hoofd geslagen. En uiteindelijk gooide hij nog een klapstoel richting het publiek, maar die werd net op tijd tegen gehouden door een beveiliger.
Dit is toch voetbal ![]()
![]()
Wat een rollercoaster haha
Ja ik weet ff niet hoe ik videoās kan delen maar mocht je Twitter hebben moet je ff zoeken op Darwin NuƱez.
Was wel iets met dat Colombiaanse fans de familie van Uruguay spelers lastig vielen oid, maar het werd veel erger toen die spelers zelf de tribune opgingen om te vechten.
En dan moet de finale nog komen ![]()
![]()
En daar speelt Argentiniƫ in en dat zijn de grootste klootzakjes van het hele continent, dus dat wordt ook gezeik sowieso.
Ja had net ff op youtube gekeken en het zag er behoorlijk chaotisch uit allemaal.