Ja echt weer een bizar verhaal, maar het verbaast me ook niks met Suarez en Nunez samen.
Als Liverpool fan was ik verbaasd geweest als Darwin met de stoel raak had gegooid.
Een mooie gelegenheid om deze fantastische kop weer eens op te diepen

Nee niet gezien
Ga de finale ook niet kijken, ga m wel terugkijken als Colombia wint maar ik wil geen wedstrijd kijken waarin Messi wint want dat vind ik ook echt een teringhond.
Blijkbaar zaten zân vrouw en kinderen daar die werden belaagd door Colombiaanse fans. Wel soort van verzachtende omstandigheid dat je er dan tussen duikt
Ja maar dat wordt ook weer ontkent door de Colombiaanse kant. Is nog niet helemaal duidelijk, want de vrouwen en kinderen waren al op het veld toen het begon kennelijk.
O ja, zie het. Nou hoe dan ook een leuke shitshow
Bertje komt ook terug! Daar schijnt een mondeling akkoord mee te zijn
Ik kijk in een Irish pub op mân vakantieadres, ben benieuwd ![]()
Ik ben Engels dus ik hoop ergens dat ze winnen, maar ergens hoop ik ook dat Spanje ze finaal afslacht
Ja het lijkt me gewoon een heerlijke ervaring als Engeland verliest
Ik ben op vakantie en in mn hotel is 95% Engels of Duits dus ik ga me achterin verschansen met een cocktail en genieten van deze wedstrijd
Tenminste, mag toch hopen dat dit een soort 4-0 wordt voor Spanje ik heb er helemaal zin in ![]()
Ik hoop dat Engeland wint omdat ik het Spanje niet gun na de door ons verloren WK finale van 2010.
Terwijl ik deze gedachte heb, schiet er door mân hoofd dat ik mân vader geworden ben, die uit principe nooit voor Duitsland was vanwege de verloren finale van 1974.
En nu probeer ik heel krampachtig toch een soort enthousiasme te voelen voor Spanje omdat ik het zo erg vind dat ik zo onbewust op mân vader ben gaan lijken met dit soort dingen ![]()
Hoe ouder ik word, hoe meer van die dingetjes van mijn ouders er toch onbewust ingeslopen zijn en ik vind t maar niets.
Is het niet Ronald? ![]()
![]()
Denk gewoon aan engeland - nederland, en je bent automatisch voor Spanje. Hoop dat de Engelsen even worden aangepakt als ze weer zo gaan spelen/liggen, hoppa rode kaart please.
Hahaha al sla je me dood eerlijk gezegd ![]()
Edit: Ja je hebt gelijk is Ronald