Voetbaltopic #4

Ik zie nooit het verschil, maar als ik Google heeft Ronald langer haar, Frank kort.

Maargoed ja iedereen kan zijn haar laten groeien natuurlijk.

1 like

Aah net als Xavi :heart:

2 likes

Wat slecht dit zeg
Soort Aliexpress superbowl half time show

4 likes

Wie zijn deze artiesten ook? De goeie wilden zeker niet komen. Die harembroek van die gast ook :smiling_face_with_tear:

Ja wie is die dame? Volgens mij is de band onerepublic? Maar die zijn toch niet echt meer relevant

3 likes

One republic haha

Wel een toepasselijke naam

Onerepublic :heart_eyes:

Ik ben voor Yamal en alleen voor Yamal. De rest van Spanje kan me niet verrotten en die Engelsen zijn ook kut, maar ik hoop dat hij wint.

12 likes

Ik ga de stem en het commentaar van Peter Vandenbempt zo missen.

1 like

Ik vind hun dus helemaal niet zo veel op elkaar lijken, haha maar misschien is dit mijn superkracht.

1 like

Ik moet eigenlijk naar bed omdat ik om 4 uur richting Schiphol moet, maar ik zie Spanje graag paella maken van Engeland.

7 likes

@Zemraluani over wags juice gesproken. Wist je dat de vrouw van Walker aanwezig was tijdens een van de wedstrijden en een paar rijen verder zijn BM zat waarmee hij tijdens zijn huwelijk met die eerste, niet één maar twee buitenechtelijke kinderen mee heeft gehad?

2 likes

saai

2 likes

Lol, die Engelsen gaan altijd bedelen om een kaart.

3 likes

Deze scheids fluit wel beter he dan de vorige

3 likes

Ik moet altijd als ik hem zie hieraan denken:

Edit: o de krantenkop valt weg, maar dit ging over een jongen van 13 die vermeend vader was geworden en ik was hier erg door geïntrigeerd jaren geleden.

3 likes

Hahah precies dit deed spanje toen een engelsman weer zomaar ging liggen.

1 like

Is ook niet heel moeilijk

Klopt, die andere had Fjes niveau