Voetbaltopic #4

Ik denk dat die coach dit ook gewoon als tactiek heeft bedacht. We gaan voor de meest chaotische opening ooit zorgen :joy:

Ik denk het ook ja! Hansie hansie vroeg net wat zijn strijdplan was. Toen zei ie dat vertel ik niet, maar dat zie je straks wel :grimacing:

1 like

Hahah precies. Zelfs thuis op de bank was ik helemaal in de war door alle chaos.

In de rust gooien ze gewoon die trekker weer op het veld met de lokale dansmariekes die dan 2 minuten na tijd pas weer het veld verlaten.

En MC Jeroen

1 like

Niet helemaal hetzelfde maar doet me denken aan het uitvak bij Excelsior waarin naar een jongen op het thuisvak werd gezongen Hij heeft geen geld voor Feyenoord en dat hij toen z’n scc van Feyenoord uit z’n zak haalde :smiling_face_with_tear:

1 like

Die was nog gewend dat excelsior in de kkd speelde zeker en toen moest ie opeens kiezen :rofl:

3 likes

Hahaha ja was inderdaad in de kkd

Jaa heel leuk!! 1-2

3 likes

Zooo wat een lekkere goal! Hup Spakenburg

3 likes

Ik vind t echt fantastisch vermaak dit (en PSV mag zich schamen voor hun niveau maar dat terzijde)

6 likes

Ja ik vind het ook fantastisch

Maar ik snap opzich wel dag psv het lastig heeft. Denk eerlijk gezegd dat wij achter zouden staan :rofl::rofl:

3 likes

Ik hoop echt nog op een 2-2 in de 89e minuut. Met weer zo een prachtgoal.

2 likes

Guus Til vind ik eigenlijk meer niveau Spakenburg dan PSV.

1 like

Past qua mentaliteit wel beter bij PSV, jankerd

4 likes

Wow wtf dat bloed bij Klaassen man

2 likes

Ja wtf

Die netten zijn echt een succes :+1::+1::+1::+1::+1::+1:

5 likes

Wat gebeurd hier joh

Wat de commentaar al zegt, wat een dieptepunt weer dit

Echt schandalig deze supporters… Misschien kunnen ze beter het eigen publiek niet meer toelaten bij Klassiekkers…

Ja bizar he
Klaassen helemaal bloeden.
Wegwezen daar.

Nou ja, geen Feyenoord publiek he