Voetbaltopic #4

Eerst dat vuurwerk, nu dit… Stelletje eencellige

Ja idd wij hebben ons keurig gedragen afgelopen keer

2 likes

Bij de wedstrijd van gister was t publiek leuker

3 likes

Net als AZ ( met Hooligan Wesley) toen zeggen dat je niet verder wilt vanwege de veiligheid. En dan zonder publiek over.

Aangezien Feyenoord thuis speelt is dat ‘het eigen publiek’ toch?

1 like

Nee niet overdoen. Hallo we staan voor he :rofl:

Gewoon reglementair 3-0 verlies voor Feyenoord

5 likes

Ja, maar het Ajax publiek heeft zich goed gedragen dus het lijkt me zonde als Ajax ook zonder publiek moet spelen omdat ze zich bij Feyenoord niet kunnen gedragen

2 likes

Uitspelen bedoel ik ook! Of een reglementaire nederlaag voor deze imbecieletjes.

1 like

Er zitten toch feyenoord supporters of wie dan

1 like

Ze zitten wel als Feyenoord supporters in het stadion :woman_shrugging:t2:

Ah zo bedoel je het.

1 like

En het dan gek vinden dat ze niet naar Rome mogen, stelletje idioten :smiling_face_with_tear:

Nee natuurlijk niet en het is heel vervelend als de normale supporters daarop afgerekend worden, maar alsnog iets wat wel zo aangepakt zal (moeten) worden. Liever helemaal geen supporters dan dit soort toestanden

En dan horen we straks zeker weer dat degene die de aansteker gooide een stadionverbod heeft…

2 likes

Bij de wedstrijd van gister zong een groep supporters van Spakenburg homofobe spreekkoren :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

8 likes

Oh dit heb ik gemist (sowieso gelukkig de halve wedstrijd gemist)

Ohja klopt, dat was idd een ontzettend dieptepunt. Ze waren niet leuker, net zo kansloos

2 likes

Zijn echt weer 2 goede dagen voor het voetbal

Ik vraag me steeds meer af waarom ik nog voetbal kijk. Kijk tegenwoordig 100x liever ijshockey of rugby

2 likes

Ze moeten gewoon mannen verbannen uit stadions :angry:. Alleen maar vrouwen op de tribunes, gegarandeerd minder gekut.

4 likes