Eerst dat vuurwerk, nu dit… Stelletje eencellige
Ja idd wij hebben ons keurig gedragen afgelopen keer
Bij de wedstrijd van gister was t publiek leuker
Net als AZ ( met Hooligan Wesley) toen zeggen dat je niet verder wilt vanwege de veiligheid. En dan zonder publiek over.
Aangezien Feyenoord thuis speelt is dat ‘het eigen publiek’ toch?
Nee niet overdoen. Hallo we staan voor he
Gewoon reglementair 3-0 verlies voor Feyenoord
Ja, maar het Ajax publiek heeft zich goed gedragen dus het lijkt me zonde als Ajax ook zonder publiek moet spelen omdat ze zich bij Feyenoord niet kunnen gedragen
Uitspelen bedoel ik ook! Of een reglementaire nederlaag voor deze imbecieletjes.
Er zitten toch feyenoord supporters of wie dan
Ze zitten wel als Feyenoord supporters in het stadion
Ah zo bedoel je het.
En het dan gek vinden dat ze niet naar Rome mogen, stelletje idioten
Nee natuurlijk niet en het is heel vervelend als de normale supporters daarop afgerekend worden, maar alsnog iets wat wel zo aangepakt zal (moeten) worden. Liever helemaal geen supporters dan dit soort toestanden
En dan horen we straks zeker weer dat degene die de aansteker gooide een stadionverbod heeft…
Bij de wedstrijd van gister zong een groep supporters van Spakenburg homofobe spreekkoren
Oh dit heb ik gemist (sowieso gelukkig de halve wedstrijd gemist)
Ohja klopt, dat was idd een ontzettend dieptepunt. Ze waren niet leuker, net zo kansloos
Zijn echt weer 2 goede dagen voor het voetbal
Ik vraag me steeds meer af waarom ik nog voetbal kijk. Kijk tegenwoordig 100x liever ijshockey of rugby
Ze moeten gewoon mannen verbannen uit stadions . Alleen maar vrouwen op de tribunes, gegarandeerd minder gekut.