Voetbaltopic #4

Mijn eerste voetbalwedstrijd live, vond het zoooooo leuk!

4 likes

Jaaa het was niet normaal! Ik ben nog steeds aan het bij komen :joy::joy::joy: wat een held is Pasveer :raised_hands:t5:

5 likes

Nee, de wedstrijd an sich niet, maar de hele ervaring! Er gebeurt zoveel.

1 like

Snap ik wel ja! Live is bij dit soort wedstrijden leuker dan op tv. Enige voordeel van tv vind ik dat je het beter kan zien :sweat_smile:

1 like

Hahaha jezus ik werd iedere keer helemaal gek in het stadion wanneer Ajax hem (weer) miste, vooral bij die tweede gemiste van Brobbey

Wat leuk :grin: ben je van plan om vaker te gaan?

Jaaaa, ik heb best wel de smaak te pakken! Voel me wel een beetje een ‘faker’: het is niet het voetballen an sich, maar de hele sfeer in zo’n stadion in zo speciaal, de enorme massa, de geluiden, de f-side (totaal gefascineerd), alle rituelen en gebruiken, alles wat er omheen gebeurt, het fandom wat er om heen hangt, echt een wereld die ik nog niet kende :joy:

2 likes

Denk dat dit voor veel mensen in een stadion geldt hoor. Uiteindelijk zie je het beter op tv, maar de sfeer in het stadion is (meestal) gewoon tof.

Ja, echt speciaal om een ander soort massagevoel te beleven dan bijvoorbeeld een festival, alles wordt gewoon vergroot en intenser.

2 likes

Het vlaggetjes wapperen bij Europese wedstrijden blijf ik ook altijd zo bijzonder vinden, krijg daar nog elke keer weer kippenvel van

2 likes

:slightly_smiling_face: Ajax begint weer lekker hoor…

Hahahhahaha verliezen van NAC :partying_face::partying_face:

4 likes

En wederom vervloek ik het feit dat mijn vriend RKC supporter is. Bloedchagrijnig als ze slecht spelen. Wat tegenwoordig gewoon altijd is.

2 likes

Ik hoop ergens dat we degraderen want ik ben bang dat Fraser blijft als we weer handhaven en dan blijft het nog een paar jaar precies zo :grimacing: En ik heb er ook geen zin in om elk weekend chagrijnig te zijn haha

Haha ik zei gisteren al. Misschien heeft Fraser dit jaar als doel om te degraderen. In dat geval is hij goed op weg.

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

1 like

Willen jullie zeeroukki niet overnemen?
Gratis en voor niets

3 likes

Feyenoorders & PSV’ers wat vinden jullie van de loting?

Thuis tegen Liverpool :heart_eyes: Daar ben ik blij mee, verder ook prima loting voor PSV

Niet Bosnië en Herzegovina die een doelpunt maken :joy: sjonge jonge

2 likes