Hoe kan deze man altijd in de laatste minuten scoren? Manifesteert ‘ie dat ook?
Ik denk dat ie het weer naar zn vriuw geappt heeft, haha
Ik weet niet wat ons overkomt vanavond, Simons blijft lachen
Kijkt iemand NL-Duitsland?
Wat een droomstart. Ook echt een mooie aanval. Ben benieuwd naar de rest van het duel!
Die nummer 4 van Duitsland is wel echt een schijtjoekel
Pfoe zag er niet goed uit voor Aké
Echt sneu inderdaad.
Wat een kut tweede gedeelte van de eerste helft.
Ja onterecht ook wel. Ze zaten er lekker in
Jammer dat ze de winst niet hebben kunnen pakken maar ik werd voor het eerst in tijden weer eens vrolijk van het (aanvallende) spel tegen een tegenstander van formaat.
Eens! Ik zie wel echt ontzettend veel potentie i. Dit team. Plus ik vind het ook fijn om te zien dat er weinig egotripperij is. Ze gunnen elkaar kansen. En ik heb een zwak voor Reijnders, ik weet niet waarom, maar hij komt zo sympathiek over
![]()
Tot nu toe echt geen leuk voetbalseizoen om Feyenoordfan te zijn
Ik heb de wedstrijd halverwege even op pauze gezet, en bij mij is het net pas afgelopen, maar weer om te huilen dit.
Op voorhand teken je voor een gelijkspel tegen Man United en Fenerbahçe en toch had FC Twente gewoon kunnen winnen hoor. Hebben zichzelf toch tekort gedaan vandaag
Ja superzonde. Maar wat je zegt, van te voren had je er voor getekend. Zijn wel de zwaardere ploegen uit de loting dus heb er zowaar wel weer vertrouwen in!
Ik kwam hier omdat ik dacht dat je wellicht wat leuks te melden had over wonderboy Wout, maar helaas, ik druip wel weer af.
Luuk > Wout
Zat Luuk nog maar in Oranje ![]()
Allersaaiste Jeroen-man van NL > Luuk, maar oke, NMSVPE.
Feyenoord was zo lekker bezig vandaag
Vandaag waren ze ook lekker bezig! ![]()