Ook van weghorst. Die maakt er nog ff een showtje van ook.
Die man die gereanimeerd is, is 36 jaar pff
Ook van weghorst. Die maakt er nog ff een showtje van ook.
Die man die gereanimeerd is, is 36 jaar pff
Ik vind Wout een gek, maar vond dat ie het bij de interviews wel goed uitlegde. Als er wordt besloten dat de wedstrijd door gaat dan moet er een knop om en bij hem is het nogal zwart/wit in het moment, de nuance komt later.
ā
Ohhh ziet er iemand die benefietwedstrijd van Ajax? Echt mān helden van vroeger: Chivu, Wamberto, Dani!!!
En hoe vet dat doe Tahamata van 68 jaar mee doet en nog zo snel is.
Edit: haha Dani nog even lui als vroeger.
Ongelooflijk van Feyenoord zeg ![]()
![]()
Echt een lekkere come back!
Wij Nederlanders zijn wel echt de comeback kids van deze speelronde in de Champions League zeg ![]()
![]()
Wie weet morgenavond nog 3x!
Ik ben niet echt verrast moet ik zeggen maar echt fucking ziek dit
Heb de boos aflevering nog niet gekeken maar weet ook niet of ik daar nog veel behoefte aan heb
Ja inderdaad! Kan er niet echt iets aan toevoegen behalve dat ik het ook zo absurd vind dat degenen met vuurwerk dus sleutels hebben gehad voor toegang tot de Kuip?? Het kon bijna niet anders (of omkoping/bedreiging van beveiligers) maar wtf
Vrouwen voetbal volgen haha
Iig geen homofobie want het halve team is gay en vaak ook nog elkaars ex en dat gaat allemaal goed. Veel minder racisme ook, helaas wel dezelfde fifa die hun ook laat sponsoren en spelen in bedenkelijke landen. Maar verder is het wel een verademing.
Vind het zelf alleen nog steeds niet om aan te gluren buiten een paar topwedstrijden
Hoeft hier niet aan de orde te zijn, maar intimidatie van beveiligers is helaas wel een bekende techniekā¦
āHooligans hebben FC Groningen onder de duim, personeel regelmatig bedreigdā - 'Hooligans hebben FC Groningen onder de duim, personeel regelmatig bedreigd'
Wejooo wat heerlijk tot nu toe Fey - Spa ![]()
ME op het veld bij Quick Boys - Fortuna ? Moet niet gekker worden
PSV weer lekker bezig! Had gehoopt dat Feyenoord zou winnen maar die zitten er niet lekker in
HALLER ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben zo blij voor m ook
Feyenoord ![]()
Wat een avond. Had kaartjes gekocht en gelijk daarna dacht ik; ga ik nou een avondje kou lijden en een kut pot zien. Helemaal niet dus. Heerlijk.
Zooooo lekker van Sparta (winnen ternauwernood van AZ)
Lekker avondje switchen tussen PSV en Fey
Spannend!! Ben benieuwd
Geen lekker begin dit