Voetbaltopic #4

Niet bepaald nee :cry:

1 like

Schakelprogramma is leuker dan ik van te voren had gedacht, ondanks de hoeveelheid wedstrijden.

Vind deze opzet van t toernooi ook echt wel leuk en een verbetering (tot nu toe)

1 like

Waar heb jij een schakelprogramma gevonden? Ik zit Lil-Fey te kijken maar zou liever een schakelprogramma kijken

Ik vind het ook leuk, maar het speelschema is echt veel te druk zo voor de spelers

:tired_face:

1 like

Bij mij is het zender 404 (ziggo)

Door jou dacht ik ff shit 2-1, maar dit is nog erger :sob:

1 like

Ik ben dus én PSV én Liverpool fan. Irritant.

3 likes

Thanks, heb ik niet :sweat_smile:

Ziggo sport 4

Hier ook, wel echt een leuke wedstrijd tot nu toe

Jammer dat ik eigenlijk in het stadion zou zitten, maar ben helemaal niet fit

Oké toen ik zei “ik ben fan” bedoelde ik dat super passief haha, ben geen echte. Maar love beide teams en love Cody terug in Eindhoven.

Edit: beterschap! Wat rot, idd juist echt een wedstrijd die je wil meemaken, al helemaal als psv dit gaat volhouden omg.

1 like

Het is met Bijlow ook gewoon niet de vraag of ie geblesseerd raak t maar wanneer ie weer geblesseerd raakt. Vind t wel echt sneu hoor, heeft ie vorige week zo’n wereldwedstrijd gekeept, kan ie er nu na een half uur alweer geblesseerd af. :sob:

En bij PSV wordt slordig gespeeld maar worden wel prachtige doelpunten gemaakt :partying_face:

1 like

Zo Feyenoord wordt echt afgemaakt.

1 like

Teeeeeering, Feyenoord inmiddels 6 tegen :sob:

Ik ben echt blij dat ik ben gaan slapen na de eerste helft, wat een ellende

Wss 1 van de drukste dagen voor ESPN, is er een storing bij ziggo om een dagpas te bestellen. Lekker simpel weer man man man

Ik zie die melding echt al een paar maanden staan. Gelukkig heb ik een jaar gratis espn gekregen van ziggo een tijdje terug.

Hoe kom je aan die mazzel? Mij is het uiteindelijk via tv gelukt ipv via mn telefoon

Geen idee haha. Kreeg een tijdje terug een mail dat ik het voor een jaar kreeg(moest het wel activeren)en dat het daarna automatisch stopt. Mijn vader had precies dezelfde mail gekregen.

1 like