Voetbaltopic #4

Ja zo tam al de hele wedstrijd? Nog geen moment enige passie kunnen bespeuren

Nee ik keek ook haha met één oog dan wel. :yawning_face: Ja wat moet je er van zeggen, “verdiend” wel denk ik? Haha.

2 likes

Leuk voor Telstar, was een beetje dezelfde vibe als bij CL finale, voor Willem II was het al vrij vroeg afgelopen dus geen spannende wedstrijd.
Denk alleen niet dat ze het lang volhouden in de eredivisie :grimacing:

1 like

Is dit topic bedoeld voor alleen wedstrijden over voetbal op tv of ook in het algemeen? Ik ben namelijk benieuwd of hier ook mensen zijn die op latere leeftijd, denk 30+, zijn gaan voetballen? Het gaat mij vooral om is dat te doen als je nog nooit op voetbal hebt gezeten/niet perse veel voetbalde vroeger thuis maar het wel leuk vond maar that’s it.

2 likes

Frankrijk is zwaar aan het verliezen van Spanje. Worden uitgeschakeld door een beugelbekkie

Spanje is zooooooooooo kut

Echt gun de rest van de wereld ook eens iets joh. Ben nooit vergeten dat ze ons gekoloniseerd hebben; wat ze met Antwerpen hebben gedaan en dat we nog steeds over hun koning moeten zingen.

Ik gun het iedereen behalve Frankrijk. Het lukt gewoon niet om voor hun te zijn.

1 like

Nee omdat ze jullie toen in 2018 hebben vernederd, begrijp dat wel.

1 like

Neen echt niet daarom. In elke sport vind ik het enorm moeilijk om voor Fransen te zijn. Ze zijn zo voorspelbaar in hun communicatie/commentaar dat het gewoon grappig wordt.

1 like

Ik snap dit helemaal!

Maar als ik moet kiezen wie ik het minder gun, Frankrijk of Argentinie, dan wordt het helemaal een onmogelijke keuze.

1 like

Ja Argentinië kan ik ook helemaal niet uitstaan.

3 likes

:grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

1 like

Spannend!

1 like

Gewoon de stats van het vrouwen elftal erbij doen, dan is ie het nog lang niet haha.

1 like

Ik vind dit soort uitslagen altijd een beetje zielig haha

1 like

Zijn er meer mensen die het EK vrouwenvoetbal gaan volgen? Wat zijn jullie verwachtingen voor Nederland?

2 likes

https://www.ad.nl/voetbal/liverpool-aanvaller-diogo-jota-28-overleden-bij-verkeersongeval~aaae37ad/

Heftig dit, net getrouwd en drie jonge kinderen

2 likes

Je ‘kent’ spelers natuurlijk niet, maar volg Liverpool al zo’n 10 jaar best close en hij kwam altijd zo goed over in interviews en YouTube video’s met andere spelers, gvd man echt zo jong en paar weken getrouwd, kind van vorig jaar jeeeeeezus wat erg.

Edit: z’n broer ook dood, arme arme ouders. Kennelijk een klapband op de snelweg, doodeng.

6 likes

Yes! Ben bang dat ze niet de poule uit gaan komen… wat denk jij?

1 like

Ik ben ook bang dat de poule het eindstation gaat zijn, maar ben benieuwd hoe ze tegen Wales gaan openen. Als dat al dramatisch wordt dan ben ik bang dat die andere wedstrijden echt een afslachting gaan worden haha

2 likes