Voetbaltopic #4

Lekkere goal van Miedema hoor. En toch mooi om zo de rust in te gaan

6 likes

Ja maar wat is dat (of iig deze wedstrijd) spel toch matig…

Ze komen nu wel lekker op stoom!

2 likes

Ja vind het spel in de tweede helft wel beduidend beter dan in de eerste helft

1 like

Ja blijkbaar hadden ze die goal nodig om los te komen

1 like

Ja gelukkig!

Ik zit nu Engeland - Frankrijk te kijken en vooral Engeland voetbalt wel echt op een veel hoger tempo joh, echt een wereld van verschil als ik net die wedstrijd van Nederland zag. Hoop dat Nederland er nog een tandje bij kan doen als ze tegen Engeland spelen van de week…

3 likes

Ik ben banger voor Frankrijk nu haha

hahaha ja ik wilde net een edit komen plaatsen :saluting_face:

1 like

Ik dacht wat een pech dat we tegen allebei moeten zeg, maar dat is natuurlijk hoe dat werkt met die groepsfase :sweat_smile:. Ik kon deze wedstrijd niet zien maar de komende 2 wel :).

Wow deze slotfase

Ik dacht even dat Belgiƫ misschien wel voor een stunt kon zorgen tegen Spanje maar helaas, inmiddels is het al 5-2 haha

Geen van de Donk in de basis. Ben echt bang voor straks haha

Ik zie het ja… Ik vind Grant echt wel van een ander (slechter) niveau van vd Donk. Wel leuk dat veel speelsters elkaar zo goed kennen vanuit clubverband. Ben heel benieuwd wat Nederland kan

Van de Donk is schijnbaar niet fit genoeg om te starten

Oh oh oh wat worden ze er af gespeeld. Ben nog verbaasd dat het nog geen 3–0 staat maar Engeland heeft wel duidelijk de memo gekregen om alles achter de verdediging te krijgen met lange ballen haha, maar goed het werkt wel. Nederland speelt amper op Engelse helft

3 likes

Het is zo slecht :sob:

Pff ze geven het zo veel weg inderdaad echt jammer

1 like

Nou even flink gewisseld, Beerenstyn hattrick dan maar en hopen dat Spitse niet al te veel het bos in gestuurd gaat worden door de Engelse aanvallers :yawning_face:

1 like

:sob: