Voetbaltopic #4

Nou ik spreek jullie zondagavond om 9 uur wel weer om de afslachting tegen Frankrijk te aanschouwen

3 likes

Laatste wedstrijd en dan kan iedereen weer naar huis

Och ja doe d’r nog een bij joh. Wat een blamage dit

1 like

Poeh, wat een afgang… Ben bang dat ze het tegen Frankrijk ook niet gaan redden.

Nou Nederland moet met 3 doelpunten verschil winnen van Frankrijk (Als Engeland en Frankrijk gewoon winnen van Wales)

Ik heb het idee dat de sfeer binnen het team ook niet lekker is. Eerst Jonker die voor het toernooi benoemt dat hij twijfelde om te stoppen, daarna een discussie met een journalist, gisteravond een “communicatiemisverstand” m.b.t. de blessure van Van de Donk. Zulke dingen komen prestaties ook echt niet ten goede.

1 like

Wat een gekke opstelling maar ja misschien dacht jonker van nou ik probeer maar iets

2 likes

Yay! Ik vind Frankrijk zo’n leuk team, hoop echt dat ze het tournooi winnen :partying_face:

Whieeehh!

1 like

Nou ga maar inpakken

1 like

Nederland is zo traag en afwachtend, ongelooflijk.

Wtf doen ze.

Dan maar voor Engeland of Spanje juichen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja wel jammer want ik vond echt dat ze de eerste helft best goed speelden, toen ze met 2-1 de rust in gingen had ik ergens nog wel hoop maar tweede helft is matig at best en dan 2 doelpunten in nog geen 10 minuten dan is het wel klaar

1 like

Ik zette de wedstrijd bij 60 minuten aan en dacht ohh lekker! 🫠 wat erg zeg

Dit is misschien echt een hele domme vraag maar ik stel hem lekker toch want begrijp er niks van.
Er zijn toch ook altijd achtste finales? Er wordt nu alleen maar over kwartfinales gesproken, maar normaal heb je na de groepsfase de knock out fase, waarvan de achtste finales de eerste ronde is toch? Waar zijn de achtste finales heen? :sweat_smile:

Zijn er niet bij het vrouwen ek, doen minder landen mee dan bij de mannen.

1 like

Ohja dat klinkt wel logisch. Maar wel stom zeg

1 like

Zo Engeland binnen 2 minuten achter tegen Zweden, hopelijk wordt het een spannende wedstrijd!

1 like

Jemig joh, wat gebeurt hier

In mijn hoofd had Engeland het hele toernooi al gewonnen maar zo zie je maar weer.