Voetbaltopic #4

Ja, ik haat dat altijd zo als het seizoen net begonnen is.

1 like

Snap niet dat ie Schouten er niet gewoon uit haalt

2 likes

Ik dacht dat ik na NEC PSV alles wel had gezien, maar Feyenoord Heerenveen is met twee rode kaarten en een scheidsrechter die een nieuwe broek moet halen ook wel mooi hoor :joy::joy::joy:

3 likes

Hahaha ja wtf
En bijna een derde helft aan extra tijd

Nou ik had al geen hoge verwachtingen van Ajax deze avond maar na 12 min al 2-0 achter had ik toch even niet zien aankomen.

Edit: na 25 min nu 3-0, het begint wel echt een gigantische blamage te worden zeg. :sob: Echt iedere kans is een goal? Ze wandelen er echt zo doorheen.

3 likes

Vind het zo jammer dit, hoopte echt op een beetje een leuk seizoen weer met Ajax. Dit ziet er naar uit dat het afgang na afgang gaat zijn.

2 likes

Verloren seizoen

1 like

Expected goals 0.01 :smiling_face_with_tear:

Sorry maar als je die opstelling ook ziet dan denk je toch: wie zijn deze kinderen? Haha ja ik ben ook oud, maar allemaal van die mennekes.

Ik zag net een TikTok over Ajax 2018/2019 en voelde fysieke pijn, haha.

4 likes

Echt huilen. 4-0 viel mij nog mee

Wat is het toch keer op keer een ronduit afschuwelijke ervaring om naar het Nederlands Elftal te kijken.

1 like

Ik mag dus blij zijn dat ik het een keer oversla? :laughing:

Ik denk dat we dit onder Koeman wel gaan blijven houden…

1 like

Die vorige wedstrijd tegen Malta was best leuk met 8-0. Maar dit is echt weer een verschrikking.

Nou hopelijk nog een leuke tweede helft.

@Chesirecat grappig dit
456654

Je kunt de namen amper lezen maar ik laat me dan toch weer foppen voor zo’n rondleiding hè :joy:

2 likes

Hahahaha ik liet het aan mijn vriend zien en hij mopperde hoe nutteloos dit is. Half uur later: ja ben 22 oktober weg.

1 like

Oh oh oh ik word hier toch wel heel verdrietig van

1 like

Hoogtepunt aan de kant van Ajax was die actie van Weghorst op Goes :grimacing: de hele Eredivisie heeft toch zin om dat joch eens een goede tik te geven

9 likes

Haha ja die was wel lekker maar ook op een onhandig moment.

Wat een domme rode kaart

2 likes