Woooow Go Ahead wint van Aston Villa?? Die zag ik niet aankomen.
Wiens briljante idee was die confetti bij Feyenoord-PSV? ![]()
Johnny out!!
Eindelijk!!
wauw zo vet dat curacao voor wk gekwalificeerd is!!
Jaaa zo trots op mijn ârootsâ Ik kreeg ook zoveel leuke filmpjes en fotoâs binnen van familie. Vanmiddag is er een grote parade voor alle spelers ![]()
![]()
Pfff ik schaam me soms echt dat ik voor Ado ben. Wat een debielen zitten er toch tussen bij die âsupportersâ.
Draai je als club, tot nu toe, een top seizoen en dan verlies je een keer en dan ga je je als âsupporterâ zo gedragen. Echt om te janken.
Vraag me trouwens wel af waar de politie en/of ME blijft in dat stadion.
Echt, stomme idioten.
Ik vraag mij ook af hoe het elke keer zo fout kan gaan? Ondertussen weet de club en politie toch ook wel wie de relschoppers zijn?
Man man man een beetje vuurwerk oke maar dit is gelijk weer zo overdrevennnn
En op het veld gooien, ben je achterlijk ofzo?
Stelletje hersenloze
Zo irritant. Snap niet wat ze willen bereiken, zeker so vroeg in het spel
Ik snap wel dat het een eerbetoon is aan een overleden vriend etc etc maar gelijk weer zo overdreven? Beetje siervuurwerk is leuk (mag natuurlijk ook niet) maar waarom zou je het op het veld gooien? Bloedlink joh. Straks komt er een windvlaag en waait het het publiek in, zit je daar met je kind. Eencellige
Ik snap ook echt niet dat je denkt dat dit een goede manier is om een overleden supporter te herdenken
Ja dat snap ik, maar zo veel en het veld op. Is garantie dat het gestopt wordt
Wat een idioten, gewoon weer opnieuw beginnen.
Dit wordt sowieso afgelast
Man man man wat een kanslozen. Lekker verpesten voor iedereen! Je zou er leuk zitten met je kind. Zielig.
Ik vind het ergens wel lekker nostalgisch om weer voetbal te kijken zonder publiek. Alle spelers horen roepen, net als toen ik vroeger bij mân broer ging kijken. ![]()
Er stond ook een artikel in de krant van een man die niet lang meer heeft en die als uitje met de wensambulance naar de wedstrijd ging. Nou laatste uitje van meneer is dus mooi verpest door deze sukkels. Vind het zo sneu!!
Hij is er nu wel bij! Alsnog anders zonder publiek uiteraard, heel verdrietig