Nou ben benieuwd hoeveel goals er deze keer gaan vallen bij Bayern - PSG. Het begint iig al goed
.
In wil zo graag dat Bayern doorgaat, alles is nog mogelijk.
Ja same! Vind het ook wel bijzonder hoe het nu gaat. 0 consequenties voor die twee keer hands van PSG???
Ja ik snap het niet, er is al voor minder een penalty toegekend. Go Bayern Go!
Ooooh deze spanning bij Bournemouth - Manchester City! Mijn vriend is een diehard Arsenal fan dus die gaat uit zijn dak als Bournemouth het echt flikt om te winnen.
Gelijkspel is genoeg, dat zou er toch in moeten zitten
Ja dat denk ik ook wel! Al weet je het bij City nooit. Maar als ik Bournemouth zie spelen ben ik wel hoopvol dat ze het gaan redden.
Pff 1-1 nog (ik kijk niet, misschien loop ik achter)
Arsenal boeit me verder niet haha, maar City gun ik echt niks met alle regels die ze overtreden
Jaaaa was nog even een hartaanval. Maar het is klaar ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pfff hoop dat er nog even gescoord wordt. Ben voor Arsenal (gunfactor), maar ik vind penalty’s altijd zo stom en word er zenuwachtig van hahah
Ja ik ben ook echt niet gemaakt voor strafschoppen ik kan dat niet kijken. Ben ook voor Arsenal dus ik ga zo maar even afwassen ofzo ![]()
Echt spannend, heb echt diehard Arsenalfans in de familie en de app ontploft haha. Ben er wel bang voor.
Ik hoop dat Raya gewoon ff bewijst dat hij een wereldkeeper is. Hier ook twee diehard arsenal fans in huis dus dit is wel sfeerbepalend.
Echt stom als dit soort wedstrijden met penalty’s beslist worden.
JAAAAAAAAAAAAA
Het team met visit rwanda op truitjes mag echt ter plekke sterven. Zo jammer voor Arsenal.
Tot volgende maand wordt Arsenal ook nog door éxact deze campagne gesponsord dus ik snap je niet? Ze hebben er acht jaar lang veel geld aan verdiend en de nieuwe sponsor is … een bedrijf gestart door Israëliërs ![]()
OMG ik dacht dat het alleen psg was, wist niet dat Arsenal ook hiermee speelde. Oke ze mogen allemaal dood.
Het volkslied met elektrische gitaar en met zo zangeres is toch echt lachwekkend
Het klinkt ook echt niet toch hahaha. Vreselijk gewoon