Nice! Mogen ze vaker doen!
Welke nationaliteit zijn jullie dit toernooi?
Ik ben dus Noors dit keer, vond Frans een beetje tƩ obvious en ik heb een hekel aan Spanje met voetbal vanwege bitterheid en jaloezie. Braziliƫ is matig en Argentijnen zijn afschuwelijk.
Jullie?
Ben nog aan het besluiten, kwam paar een dagen terug erachter dat de podcast āde Derder Helftā een leuke WK sectie hebben. Per poule promoten/vertellen ze over de landen. Met als uitgang een andere nationaliteit te kiezen om voor te juichen. Best leuke info hebben ze soms
Ik ga het laten afhangen van de eerste paar wedstrijden denk ik. In het begin iig voor CuraƧao en Kaapverdiƫ, die gaan de eindstreep niet halen, maar ik vermoed dat het in Rotterdam wel echt vet gezellig gaat zijn door de vrij grote community (zag vandaag al WK shirts met Cabo Verde haha).
In ieder geval niet Spanje om dezelfde reden, en Mexico ook niet. Vergeet nooit meer die no era penal (sorry voor het spellen) debacle. Portugal vind ik ook nooit leuk.
Door mān vriend zou ik eigenlijk normaal ook voor Duitsland zijn, maar dat team zuigt dus ja.
jij??? NOORS??? dacht dat je scandihater was
Misschien heeft ze een klein gezicht met een groot hoofd
Ik ben steeds meer een alles-hater dus wat maakt het nog uit. Bovendien is het tenminste niet Zweden.
@PaulieBleeker klopt!!! Blend zo in!
Ik krijg altijd in een toernooi een favoriet, meestal het land met de leukste fans.
Alleen Belgiƫ kan ik nooit voor zijn en vind het altijd irritant als Nederlanders gaan juichen voor Belgiƫ als wij eruit liggen ![]()
Ik neig naar allerlei landen die waarschijnlijk de groepsfase niet eens gaan overleven. Curaçao (ik hoop zó op een stunt tegen Duitsland zondag, bijna jammer dat ik dan op vakantie ben en niet hier in Duitsland voor Curaçao kan supporten), Kaapverdië, Schotland en na gisteren ook wel een beetje Uzbekistan. Als ik een team moet kiezen dat waarschijnlijk wel ver(der) kan komen, dan toch Les Bleus ![]()
Heb een nieuwe favoriete speler Amadou Onana dus ik ben ![]()
en dan natuurlijk ook Congo en HaĆÆti. Frankrijk kan ik niet voor supporteren
Voor wie ben je straks?
- Zuid-Afrika
- Mexico
0 stemmers
Ik heb niet echt een voorkeur, maar ik hoop vooral dat Mexico en Canada verder komen dan VS, ik gun ze die afgang wel
Ik heb banden met Zuid Afrika, maar ik deel ook jouw mening. Goo dat Mexico ook wel iets hoger in niveau is.
Echt alles is playback he?
J balvin was wel live! Kon je horen, maar die meid in roze niet en Shakira niet en Burna heeeeeeeeel duidelijk niet want die deed niet eens alsof
Burna was zo slecht ahhaha
Hij is gewoon niet wannee dat ding voor zn mond moest
J balvin kon dan weer niet overtuigend een stuur vasthouden maar ach
Door die zonnebril en het playbacken kon ik niet geloven dat het Shakira was hoor
Ik krijg steeds TikTok Lives van KCTV5 - 4de grootste nieuwszender uit Kansas City - met de knusse berichtjes over het Nederlands elftal. Waar ze trainen, hoe het weer anders moet zijn dan dat ze thuis gewend zijn, watch parties in de stad, over oranje (de kleur), hoe blij Kansas City is dat Nederland daar zit en de stad op de kaart zet (met de twee andere landen die daar zitten, maar ze zijn vooral team NL). Zo random om te zien.
Die Nike commercial is wel gaaf