Afrika cup escaleert volledig uit de klauwen
Echt wtf gebeurt daar?
Hoe neem je die penalty zo op zo’n moment
Echt hoe dan!
Vind het ergsn wel zielig, als ze dit nu verliezen is hij de bad guy voor een heel land
JAAAAAAAA!!! ![]()
Wanne kutkeeper
Nou ik hoopte eigenlijk dat de penalty mis zou gaan want vond dat best sneu voor Senegal maar dat Marokko toch zou winnen in de verlenging. Maar goed nu staat Senegal voor. Al zou het wel weer volledig bij deze wedstrijd passen als Marokko het nu toch nog omdraait.
Ja ben ik het mee eens hoor, maar het is zo’n slechte penalty dat hij dit zijn hele nationale carrière nog zal horen hij had er gewoon in moeten zitten natuurlijk
Als je zo wil winnen bahbah onsportieve lui
Ja ik dacht als Marokko hem nu toch nog pakt dan zal dat hopelijk toch snel naar de achtergrond verdwijnen.
Maar goed het zal nu nog wel een tijdje het onderwerp van gesprek blijven. Ook echt niet slim natuurlijk om het zo te doen. Denk dat ‘men’ het nog minder erg vindt als je hem naast of over schiet of gewoon slecht raakt maar dit is natuurlijk echt een soort hoogmoed zo’n panenka.
Edit: Fun fact keeper Mendy speelde al eerder een van de hoofdrollen bij een mislukte panenka in een belangrijke wedstrijd https://www.nu.nl/voetbal/6132310/aguero-door-het-stof-na-mislukte-panenka-in-kampioensduel-met-chelsea.html
Heb je de hele wedstrijd of het toernooi gezien. Ik zou dit echt geen onsportief gedrag noemen van Senegalezen. De handdoek van de keeper stelen tijdens de finale, en ook in andere wedstrijden. De broer van de koning die niet eens de prijs wil bepalen overhandigen.
Sowieso eigen schuld als je uw Afrikaans zijn alleen maar claimt tijdens AFCon.
Wat is Feyenoord nou weer aan het doen ![]()
Ik ben totaal niet verbaasd maar wel opnieuw teleurgesteld
Zat ik helemaal klaar voor een leuke voetbalavond en klaar voor de promotie, doet Koert Westerman het commentator. Hoe heeft deze man nog werk ![]()
Gefeliciteerd met de promotie!
Dank je! Genieten dit hoor ![]()
![]()
![]()
![]()
Wel jaloers op mn man dat hij in t stadion zit en ik thuis op de bank, haha
Zit hij nog of loopt hij op het veld ![]()
![]()
Hahaha die komt dat veld niet op hoor, al zou ie willen ![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat wordt saai maar het is nu alweer een enerverende wedstrijd van het NL elftal