Voetbaltopic #4

Nouuuuu… gedeeld met ADO mogelijk. Zitten ook echt randdebielen bij

2 likes

Ja ze mogen hier best afstand van nemen. Zo moeilijk is dat niet, ff een korte verklaring

9 likes

Stil aan de overkant I guess?

https://mobile.twitter.com/Feyenoord

Vind dat ‘dit zijn geen supporters’ en supporters tussen aanhalingstekens ook wel een beetje slappe hap eigenlijk. We moeten ons doodschamen dat dit binnen onze club gebeurt. Misschien moet het ook maar eens klaar zijn met dat afschuiven op de ander, dit is ook jouw club. En de mijne dus.
Kan het ook niet goed uitleggen, maar het voelt te makkelijk om te zeggen: dit is de ander.

3 likes

O nee, niet (alleen) hier, maar Twitter/tv/etc.
Zag het hier ook, maar was niet per se tegen iemand gericht. Gewoon moe van die insteek. En moe van dit soort dingen bij mijn club. Zoveel van dit soort dingen. Zonder tegenstander geen competitie hè en love rivaliteit maar zoveel dingen gaan echt te ver. Ook spreekkoren e.d.

3 likes

Ben ook echt bang dat ze alsnog gaan winnen.

Echt heb nog liever dat ze dan Feyenoord diskwalificeren en die beker meteen aan PSV doneren.

1 like

Nou denk dat we van de KNVB ook niet veel hoeven te verwachten

Maar eerlijk, wat moet de KNVB hier ook mee? Stadionveiligheid wordt geregeld door gemeente/justitie en regels die daar worden gemaakt. En die supporter wordt gewoon aangeklaagd voor mishandeling en dat wordt daar afgehandeld. Snap ook wel dat je geen punten in de mindering gaat brengen oid.

1 like

Omdat je ook als club veiligheid moet garanderen en dat kunnen ze kennelijk niet… Daar vind ik dat KNVB wel degelijk wat mee moet en kan

KNVB heeft Ado toch ook gestraft afgelopen seizoen na die rellen, terwijl daar ook mensen met stadionverboden bij waren.

1 like

Jezus 8 minuten?? Doe ff normaal zeg

3 likes

Waarom neemt de knvb geen beslissing om het voor nu definitief te staken. Je geeft nu toch het signaal: je kunt een speler uitschakelen, spelen we daarna weer lekker verder

1 like

Omdat de knvb een ontzettend hypocriete laffe instantie is

11 likes

Harde consequenties aan hangen, bv spelen zonder publiek, dan gaat de club echt wel strenger handhaven/ stadionverboden en meldingplicht instellen

2 likes

Kan die scheids niet gewoon af fluiten? Het is wel goed zo

1 like

Ja echt, je wilt toch ook niet meer dat dit doorgaat. Rond het lekker af naar beneden, 5 minuten.

1 like

laat het nou klaaaar zijn

1 like

Met al dat gefluit klinkt het wel steeds alsof

Haha ja jeetje eindelijk, ik wil weten waar ik aan toe ben en het duurde maar

1 like

Finale! Niet gedacht en verwacht maar na deze shitzooi even extra lekker!

3 likes

Ja heerlijk! Echt totaal niet verwacht idd. Maar extra lekker na zo’n wedstrijd.

Ben nu wel echt te opgefokt om te slapen. Hartslagje 1000 na die extra tijd.

1 like