Lol zwakke speech wel
Gaan we weerâŠ
ââFoei he en nu echt niet meer doenââ
(en gebruik je verstand⊠dan moet je wel verstand hebben vriend)
Hebben ze de gooier eruit gehaald inmiddels? Of mag die blijven zitten?
Als ik Ajax was zou ik het veld gewoon niet meer opkomen .
Nou wel iets meer dan âgebruik je verstandâ? Dat ze dat niet nog een keer moeten flikken en ze nu een mega flater slaan en voor schut staan en het voor de rest verpesten?
Snap ook wel dat hij niet een mega lange speech kan houden maar dit was echt een âfoei niet meer doenâ
Godverdomme!
Wel meer op niveau dan VD Sar destijds.
Als ze verstand hadden, zou die aansteker niet eens gegooid zijnâŠ
KNVB moet eens ballen tonen en zeggen er wordt zo niet meer gespeeld. Alleen durven ze dat nietâŠ
Had echt niet verwacht dat ze weer op het veld zouden komen. Voelt toch raar. Gewoon naar huis en afmaken zonder publiek. Gezeik joh. Echt niet normaal.
Ik vond wel dat John t goed deed. âSupportersâ en ff boos kijken en godverdomme roepen. Veel meer kon die niet doen
Daarna die 2 oudjes in beeld die het zichtbaar helemaal goed van m vonden
Was voor Feyenoord maar ik ga nu toch voor een Ajax winst.
Ik snap echt niet dat Ajax heeft besloten om door te voetballen.
Feyenoord had zelf eigenlijk moet staken en verlies accepteren. Door hen kan een tegenstander niet eens veilig voetballen. Dan verdien je het niet om te winnen.
Idd met je vuist in de lucht zwaaien. Vond het ook niet heel krachtig.
Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat ze het niet verder willen escaleren en de sfeer zou om kunnen slaan.
Dat de supporters het lef hebben om Ajax uit te fluiten bij opkomst vind ik ook wel typisch. Wees blij dat ze doorspelen.
Zie net al een filmpje voorbij komen waar je die vent duidelijk op ziet gooien. Aanpakken die handel
Aah en nu gaat âie er toch uit bleh
Ik ben benieuwd of we hier ooit Engels voorbeeld gaan volgen door een meldplicht tijdens wedstrijden als je een stadionverbod hebt, maar ook dat je geen bier mee mag de tribune op enzo
Wat tering laag om hem nu uit te fluiten. Echt gadverdamme. Geen woorden voor hoe walgelijk deze âsupportersâ zijn.
Dat je het in je bolle kop haalt man
Echt he! Denk dat er in dat opzicht niet zoân nare club is als Feyenoord.
Ook jammer en zwak dat Feyenoord nu stil blijft op de socials