Basic is ook een leuke!
Waren er in Qatar ook hydration breaks? Of is dit vooral voor extra ad breaks voor de Amerikanen?
Basic is ook een leuke!
Waren er in Qatar ook hydration breaks? Of is dit vooral voor extra ad breaks voor de Amerikanen?
Geen idee, misschien is het mijn tv of mijn hersenen gaan rare dingen zien haha
Vind het beeld vaak gewoon nep lijken, door een filter of lichtvak ofzo. Alsof het poppetjes zijn
Ik versta bij die 5 hele tijd Golassovic, zou ook een vette naam zijn.
Edit: oh hij heet Kolasinac, bijna.
Daar waren ook drinkpauzes maar dan kwam er geen reclame.
Ik zie dit ook, alsof het een animatie is.
Mijn vriend kwam net met een grappig feitje, denk dat jullie hem ook kunnen waarderen. Er is momenteel maar 1 speler van het Nederlands elftal die niet in Nederland geboren is (in Zambia). Wie o wie zou dit zijn?
Ik had dit nooit geraden haha
Het is Guus Til!
Ja leuk feitje!
Dit viel mij gister voor de openingswedstrijd ook op! Sommige beelden van spelers leek net of je naar een fifa spel of AI beelden aan t kijken was?
Had ik ook. Ik werd al gegaslight door mijn vriend die zei dat alles normaal was. Maar ik blijf het beeld raar vinden. Gisteren soms ook heel wazig dat ik echt dacht dat het beelden uit 1986 waren en dan weer juist heel scherp de spelers en de kleuren.
Ik wil het begrijpen maar ik zie het niet, haha, maar we hebben wel Sporza aan (maar beelden zijn gelijk denk ik).
Deze match is leuker dan die van gisteren.
Ah jou kan ik het vragen, wie is die voetballer-analist die naast Imke zit, die net vertelde dat ie tegen Messi had gespeeld?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel goed oplet ![]()
Maar zag nu toevallig een herhaling van een doelpoging waar wel bij stond dat het AI beelden waren. Wat ik gister zag stond het niet bij. Toen stond t via NL ziet aan. Nu heb ik gewoon lineair nos
Die gaat al een tijdje rond op Twitter idd haha, zo ook dat CuraƧao het land is met de minste spelers geboren in eigen land, namelijk maar 1. De rest is allemaal in Nederland geboren.
Zes van de spelers van Kaapverdiƫ komen uit Rotterdam en vrijwel de gehele selectie van Marokko is geboren in Frankrijk, Spanje, Belgiƫ en Nederland.
En de Argentijnen zingen altijd racistische liedjes over Frankrijk, over dat het Afrikanen zijn, maar slechts 1 Franse speler, de tweede keeper, is in Afrika geboren, de rest allemaal in Europa. Het zijn dan wel overwegend Fransen die spelen voor de DRC (en Belgen), HaĆÆti en Algarije.
Anyway voor wie het interesseert:
Geen idee, ik was geĆÆrriteerd dat ze het over random spelers hadden en niet degene die op het veld stonden. Ik lees op internet Brecht dejaegere
Haha ja hij is het, ik wilde hem omschrijven als een kleine man met een grote neus, had je het dan geweten?
Jaaa eindelijk!!
kap ff met ryan reynolds in beeld brengen
Ik vind het wel leuk dat die commentator niet weet wie hij is
Neen ik kende hem niet, had hem voor vandaag ook nooit gezien. Maar ken heel weinig andere Belgische spelers die geen rode duivel zijn (geweest).