Voetbaltopic #4

Ik denk dat ie alleen relevant is omdat ie in Amerika heeft gevoetbald.

1 like

Zagen jullie dat ie de Depay celi deed?

Echt een superster onze memf

Ik zag het niet, deed ie

:point_right::angry::point_left:

?

1 like

Jazeker, maar hij keek niet zo boos als Memphis altijd doet

1 like

Zijn dit nou gewoon honkbalstadions die ze hebben omgebouwd?

Volgens mij hoorde ik aan het begin dat dit normaal een American Football stadion is? Was onderdeel van de Superbowl, dat zeiden ze geloof ik.

2 likes

Ik zie die drone elke keer voor vogel aan
:joy:

Hoop dat Zwitserland even lekker gaat scoren, want heb mijn poule tot nu toe erg slecht ingevuld

Ah ja dat kan natuurlijk ook

1 like

Spelen nu ook een wedstrijd in het Levi’s stadium en daar ben ik vorig jaar geweest voor een American football wedstrijd. Dat stadion is zo ongelooflijke takkeheet hahaha. Ik stierf daar echt, zij verdienen echt goud geld aan de 7 dollar Dr. Peppers als het nu al niet meer is.

Ik ben net bij de wedstrijd ingevallen, want was op werk. Ik had echt zin om wakker te blijven voor Mexico Marokko, maar ik ben zooo gaar :frowning: weet niet of ik het red

Kan je lang opblijven want voorlopig komt eerst nog Brazilië Marokko.

12 likes

Zo lame dat die spelers staan te wachten tot Whitney Houston uit wordt gedraaid :joy:

2 likes

Hahaha godver, zie je. Ben echt te moe

Zo slecht dit van Zwitserland

Omg Qatar hahahah

1 like

Ik heb nu net eindelijk die “rare” Fifa-cam gezien, haha het ziet er denk ik zo raar uit omdat die super scherp stelt op de spelers en de achtergrond heel wazig is, dat is normaal niet.

3 likes

Laatste twee wedstrijden allebei in de laatste minuut genaaid met mn voorspellingen :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: rekende mezelf bij beide potjes al rijk

Mag lije dat het nu wel mijn kant op valt

1 like

Ik wil slapen, maar ik vind dit een te leuke wedstrijd tot nu toe :sweat_smile:

1 like

Hahaha hoor gelijk getoeter buiten :morocco:

Zoooo echt! Lag ook half te knikkebollen net maar toen weer wakker door de goal ahaha wat zijn dit toch kaktijden :older_woman:t3: